Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراض تجدید نظر تیم وین رونی پس از نقره داغ شدن

© REUTERS / Phil NobleWayne Rooney, Everton striker and former England captain arrives at Stockport Magistrates court, Stockport, Britain September 18, 2017
Wayne Rooney, Everton striker and former England captain arrives at Stockport Magistrates court, Stockport, Britain September 18, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
مدیران دربی کانتی علیه کسر امتیاز 12 امتیازی که به این باشگاه تعلق گرفته است، درخواست تجدید نظر کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال انگلیس به طور رسمی با خبرنامه ای اعلام کرده است که مدیران تیم دربی کانتی در پی کسر 12 امتیاز از این تیم در رقابت های چمپیونشیپ درخواست تجدیدنظر برای کسر این امتیازات را کرده اند و قصد دارند این موضوع برای اعلام تصمیم نهایی به داوری بسپارند.
در خبرنامه رسمی اتحادیه فوتبال انگلیس آمده است:
مدیران دربی کانتی در مورد کسر 12 امتیازی که بر کل فصل 2021/22 این باشگاه در 22 سپتامبر 2021 اعمال شده است، تجدیدنظرخواهی کرده اند.
در نتیجه، این موضوع به یک هیئت داوری مستقل ارجاع داده شده است تا قبل از تصمیم گیری نهایی، نمایندگان هر دو طرف را بررسی کند.
​از باشگاه دربی کانتی به دلیل بدهی و مشکلات مالی، 12 امتیاز کسر شده است و اکنون این تیم با در قعر جدول رقابت های چمپیونشیپ قرار دارد.
مالک این باشگاه ادعا می کند که بیش از 200 میلیون پوند برای صعود این تیم به لیگ برتر انگلیس هزینه کرده است، اما شیوع ویروس کرونا، تاثیر زیادی در وضعیت مالی این باشگاه داشته است. 
هدایت این تیم بر عهده وین رونی اسطوره منچستریونایتد است.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала