Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انریکه: گل امباپه در شرایط آفساید به ثمر رسید

© REUTERS / Juan Medinaانریکه
انریکه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
سرمربی تیم ملی اسپانیا نمایش مردانش در فینال لیگ ملت‌های اروپا را شجاعانه توصیف کرد و نتیجه بازی را غیرمنصفانه دانست.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال اسپانیا با وجود آنکه در مرحله نیمه‌نهایی دومین دوره لیگ ملت‌های اروپا موفق به شکست ایتالیا فاتح یورو 2020 شده بود اما برابر فرانسه 2 بر یک شکست خورد تا بدون جام به خانه بازگردد.
Килиан Мбаппе на чемпионате Euro 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
ورزش
گل مشکوک امباپه؛ اشتباه داوری قهرمانی را از اسپانیا گرفت؟
لوئیس انریکه در نشست خبری بعد از بازی گفت:
«من عادت ندارم که درباره مسائل داوری صحبت کنم. روی نیمکت چیزهای کمی را به وضوح می بینیم اما دیدم که گل ام باپه در شرایط آفساید به ثمر رسید با این حال خویشتن داری می کنم و سعی می کنم که درباره داوری صحبت نکنم.»
سرمربی تیم ملی اسپانیا در ادامه گفت:
«در زمین ما بهترین دیدگاه را به‌عنوان مربی نداریم، اما فکر می‌کنم گل امباپه در شرایط آفساید به ثمر رسید. نمی‌خواهم حرف بیشتری در این باره بزنم چون عادت ندارم در مورد داوران صحبت کنم، من تمرکزم را بر آنچه می‌توانم کنترل آن را در اختیار داشته باشم، می‌گذارم.»
انریکه در پایان اظهار داشت:
«من دوست دارم درباره داوری حرف بزنم ولی تصمیم ندارم وارد موضوعی شوم که روی عملکرد تیمم تأثیر منفی می‌گذارد. من بیش از 10 سال مربی بوده‌ام و فکر نمی‌کنم هرگز درباره داوران بد صحبت کرده باشم. تمرکز خود را بر این می‌گذارم تیمم به بهترین شکل بازی کند و برد و باخت را بپذیرد.»
اسپانیا در آستانه کسب اولین جام مهم خود پس از قهرمانی در یورو 2012 قرار داشت اما با گل جنجالی و بحث برانگیز کیلیان امباپه در نهایت بازی را واگذار کرد تا جام روی دستان بازیکنان فرانسه بالا برود.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала