Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مادرید پس از قهرمانی فرانسه: توپ طلا را به بنزما بدهید! + عکس

© REUTERS / Juan Medinaرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
پس از قهرمانی فرانسه در لیگ ملت های اروپا، باشگاه رئال مادرید ضمن تبریک به خروس ها مدعی شد توپ طلا را باید به کریم بنزما بدهند.
به گزارش اسپوتنیک، در پیروزی دو بر یک تیم ملی فرانسه مقابل اسپانیا در دیدار فینال رقابت های لیگ ملت های اروپا، کریم بنزما گل اول فرانسه را با شوتی دیدنی به ثمر رساند.
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
ورزش
ستاره رئال پرافتخارترین بازیکن تاریخ فرانسه شد + عکس
بدین ترتیب او موفق شد یک سوپرگل به ثمر برساند و کار را به تساوی بکشاند تا در ادامه بازی کیلیان امباپه گل دوم فرانسه را بزند و فرانسوی ها بازی را با نتیجه دو بر یک ببرند.
باشگاه رئال مادرید در صفحه توئیتری خود پس قهرمانی فرانسه نوشت:«تبریک به تیم ملی فرانسه و هواداران فوتبال فرانسه به خاطر قهرمانی بی نظیر در لیگ ملتهای اروپا. و تبریک به بازیکن فوق العاده ما، کریم بنزما، توپ طلا.»
روز جمعه فهرست 30 نفره نامزدهای دریافت جایزه توپ طلا اعلام شد و نام کریم بنزما نیز در این فهرست به چشم می‌خورد. این مهاجم تیم ملی فرانسه پس از فتح لیگ ملت‌های اروپا یکی از گزینه‎‌های جدی دریافت این جایزه به حساب می‌آید.
مهاجم تیم ملی فرانسه فصل را به بهترین شکل آغاز کرده و در حال حاضر بهترین گلزن لالیگاست و انتظار می‌رود که این جایزه را برای اولین بار نصیب خود کند.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала