Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پشیمانی واینالدوم از رفتن به پی اس جی

© REUTERS / PETER DEJONGNetherlands v Ukraine - Johan Cruyff Arena, Amsterdam, Netherlands - June 13, 2021 Netherlands' Georginio Wijnaldum celebrates scoring their first goal with teammates
Netherlands v Ukraine - Johan Cruyff Arena, Amsterdam, Netherlands - June 13, 2021 Netherlands' Georginio Wijnaldum celebrates scoring their first goal with teammates - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
جورجینیو واینالدوم در گفتگو با یک تلویزیون هندی از پیوستنش به پی اس جی ابراز نارضایتی کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جورجینیو واینالدوم در حالی که در سبد خرید بارسلونا نیز قرارداشت، یکی از خریدهای بزرگ پی اس جی در تابستان امسال بود.
اما ظاهرا او از اینکه به جمع ستاره های پی اس جی در پاریس پیوسته است، پشیمان است.
وایناالدوم در آستانه دیدار تیم ملی کشورش برابر جبل الطارق در انتخابی جام جهانی به تلویزیون NOS هلند گفت:
"راستش نمی توانم بگویم که از پیوستن به پی اس جی کاملاً خوشحال هستم، زیرا شرایط آنطور که می خواستم نیست، اما خوب این فوتبال خاصیت است."
وی گفت:
"من آدم سرسخت و مبارزی هستم و در این شرایط باید مثبت فکر کنم، سخت کار کنم تا شرایط را تغییر دهم و از همه مهم تر باید راه مبارزه را پیدا کنم. من در سالهای اخیر بازی های زیادی انجام دادم و همیشه شرایط بدنم را آماده نگه داشتم، به همین خاطر کمی اوضاع برایم سخت است.
​واینالدوم از 9 بازی که پی اس جی در لیگ انجام داده است، فقط در دو بازی برای تیمش به میدان رففته و همین موضوع باعث دلخوری وی از وضعیت حضورش در پاریس شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала