Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال جدایی ستاره ولزی از یوونتوس قوت گرفت

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آرون رمزی هافبک باشگاه یوونتوس
آرون رمزی هافبک باشگاه یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
ستاره ولزی یوونتوس امادۀ چالش جدید است و از همین‌رو قصد دارد در تابستان از بانوی جدا شود.
به گزارش اسپوتنیک، دوران آرون رمزی در یوونتوس چندان آرام و لذت بخش نبوده است. این هافبک ولزی تا این مقطع از فصل 22-2021 نتوانسته جایگاه ثابتی در ترکیب یووه به دست آورد و این در حالی است که در دو فصل گذشته هم عملکرد او با پیراهن بیانکونری چشمگیر نبود.
آرون رمزی هافبک باشگاه یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.03.2021
ورزش
باشگاه‌های لیگ برتری در کمین شکار رمزی از بانوی پیر
ستاره ولزی اکنون تصمیم دارد تا در ماه جنوری بانوی پیر را ترک کند. بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی، رمزی دیگر قصد ندارد که همه پیشنهادهای دریافتی را رد کند و ممکن است به زودی به لیگ برتر برگردد.
باشگاه نیوکاسل که به تازگی توسط مالکان سعودی خریداری شده است، اورتون و کریستال پالاس سه باشگاه انگلیسی خواهان خرید رمزی هستند. پیش از این تیم ولورهمپتون هم پیشنهاد معاوضه روبن نوس را با رمزی ارائه کرده که بازیکن ولزی آن را نپذیرفته بود.
پیش از این رمزی همواره بر ماندنش در یوونتوس تأکید داشت، اما اظهارات او در ابتدای هفته جاری وقتی که گفت بدنساز‌های تیم بهتر از مربیان یووه می‌دانند، چطور از او بهترین بازی‌ را بگیرند، نشانه‌ای از پایان احتمالی همکاری او با بانوی پیر بود.
ستاره ولزی از جمله بازیکنانی است که بیشترین دستمزد را در این تیم دریافت میکند. حقوق سالانه او در این یوونتوس نزدیک به هفت میلیون یورو در فصل است.
باشگاه ایتالیایی در شش ماه گذشته در تلاش بوده است تا رمزی را بفروشد و حالا این شانس را دارد که او را در بازار نقل‌وانتقالات زمستانی بفروشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала