Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه کار جدید و مناسب رئال برای کهکشانی کردن هالند

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
آنطور که پیداست، ارلینگ هالند نیز در کنار کیلیان امباپه اولویت رئال مادرید برای تقویت خط حمله تیم در فصل آینده است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید مدت هاست، پروژه یک تیم رویایی و کهکشانی را در سر دارد، اما این خریدها با توجه به شرایط بد اقتصادی و پیامدهای کمرشکن ناشی از کرونا، کار این تیم را سخت کرده ست.
یکی از ستاره هایی که جز این پروژه کهکشانیست، کیلیان امباپه ستاره پی اس جی است که رئال هر چه برای جذب او در تابستان گذشته کرد، به در بسته خورد.
هر چند رئالی ها امیدوارند او را در فصل بعدی به صورت آزاد و رایگان جذب کنند، اما مدیران پی اس جی همواره تلاش بر تمدید قرارداد او دارند.
در تازه ترین گزارشی که سپورت نشر کرده، نشان میدهد رئال در کنار جذب امباپه به فکر نهایی کردن انتقال ستاره دورتمند ارلینگ هالند نیز است و میخواهد مخوف ترین زوج خط حمله را در تیمش تشکیل دهد.
طبق این گزارش، رئال برای ساده کردن مسیر جذب ستاره نروژی دورتمند، قصد دارد ستاره و خرید ناکامش را در لیست فروش قرار دهد.
این ستاره کسی نیست، جز ادن هازارد که با سر و صدایی زیادی به رئال آمد، اما هرگز نتوانست در حد و اندازه های نامش و دوران درخشش در چلسی بدرخشد.
​رئال قصد دارد با جذب همزمان امباپه و هالند و با استفاده از ستاره جوانی مثل وینیسیوس، تیم شکست ناپذیر لالیگا و اروپا شود.
رئال قصد دارد با فروش هازارد، 30 میلیون دالر از فروش او پس انداز کند و سپس با تیم های مثل سیتی و پی اس جی برای جذب هالند رقابت کند.
قرارداد هازارد با رئال دو سال دیگر به اتمام میرسد و مادرید می خواهد در این فصل به آرامی با او بفهماند که در لیست فروش است.
هازارد که بیشتر دوران حضورش در رئال را مصدوم بود، اخیرا دوباره در رقابت های ملی مصدوم شده و دسته کم 2 هفته از میادین دور خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Eden Hazard (@hazardeden_10)

 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала