رهبر کوریای شمالی: مانند خدا به مردم خدمت می‌کنیم

© REUTERS / KCNAرهبر کوریای شمالی: مانند خدا به مردم می‌کنیم
رهبر کوریای شمالی: مانند خدا به مردم می‌کنیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
عضو شوید
 رهبر کوریای شمالی می‌گوید که بهبود شرایط معیشتی مردم در کشورش باید از اولویت های کاری مقامات آن کشور باشد. وی گفت ما مصمم هستیم "مانند خدا به مردم خدمت کنیم".
به گزارش اسپوتنیک، رسانه دولتی کوریای امروز (دوشنبه) گزارش داد، کیم جونگ اون، رهبر این کشور در بیانیه‌ی به مناسبت هفتاد و ششمین سالروز تاسیس حزب حاکم کارگران این کشور بر لزوم ارتقای وضعیت زندگی مردم تاکید کرد.
بی اعتنایی کوریای شمالی به پیشنهاد آمریکا برای گفتگو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
بی اعتنایی کوریای شمالی به پیشنهاد آمریکا برای گفتگو
این پیام "مهم" کیم جونگ اون، رهبر کوریای ‌شمالی تحت عنوان "بیایید کار حزبی را مطابق با خواسته‌های دوره توسعه تازه سازندگی سوسیالیستی بهبود بخشیم" منتشر شد.
طبق این پیام کیم جونگ اون گفت، این حزب "استقلال توده‌های مردمی" را به عنوان اصل ساختار سوسیالیستی تعریف کرده است و از مقامات خواسته است تا مانند "خدا" به مردم خدمت کنند.  
او سپس تأکید کرد که این حزب همچنان مصمم است تا با برنامه پنج ساله اقتصاد ملی که در کنگره حزب در ماه جنوری ارائه شد، به طور موثر پیش رود و از مقامات خواست تا مشکلات غذایی و مسکن مردم را حل کنند.
رهبر کوریای ‌شمالی همچنین به مقامات حزبی گفت تا "همیشه در نظر بگیرید که آیا کار آنها منافع مردم را نقض می‌کند یا باعث دردسر مردم می‌شود یا خیر." کیم هیچ اشاره‌ای به روابط بین دو کره و ایالات متحده نکرد.
این اولین مرتبه‌ای است که کیم جونگ اون از زمان روی کار آمدن در اواخر 2011 در سالروز تاسیس حزب حاکم کوریای شمالی سخنرانی می‌کند.
گفتنی است کوریای شمالی تحت شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی قرار دارد. این کشور بمب اتمی دارد و هر از چندی موشک بالستیک آزمایش می‌کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала