Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی راموس برای اولین حضور در پاریس

© REUTERS / SERGIO PEREZSergio Ramos
Sergio Ramos - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
سرخیو راموس که از مصدومیت تازه برگشته، آماده می‌شود تا اولین بازی خود را برای پاری‌سن‌ژرمن انجام دهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ سرخیو راموس یکی از خریدهای مهم تابستانی پاری‌سن‌ژرمن است که هنوز برای این باشگاه فرانسوی به میدان نرفته اما این مورد به زودی می‌تواند تغییر کند زیرا سرانجام کاپیتان سابق رئال مادرید آماده بازی شده است.
مدافع میانی اسپانیایی شروع ناامیدکننده‌ای در دوران حرفه‌ای خود در پی‌اس‌جی داشته ولی این بازیکن به دلیل مصدومیت نتوانسته بازی کند و اکنون کاملاً بهبود یافته و در تمرینات گروهی کامل شرکت کرده است. در حالی‌که کادر پزشکی چراغ سبز نشان می‌دهد حالا تصمیم‌گیری در مورد شروع اولین بازی راموس با مائوریسیو پوچتینو است.
این بازیکن 35 ساله با عمل جراحی زانو در حال پشت سر گذاشتن مشکلات ساق پا است که از زمان ورودش (جولای) به پایتخت فرانسه باعث آزارش شده و مانع تمرین او با هم تیمی‌هایش شده بود.
اولین بازی سرخیو راموس در پاری‌سن‌ژرمن ممکن است در جمعه 15 اکتوبر انجام شود، زمانی که پاریسی‌ها در لیگ 1 به مصاف آنژه می‌روند. اگر پوچتینو نگران تغییرات متفاوت باشد، زمان استراحت و سفر که برخی از بازیکنان او داشته‌اند؛ به زودی پس از بازی‌های ملی زمان بندی حتی می‌تواند به نفع راموس باشد.
 
احتیاز و آرامش کادر مربیگری
هیئت مربیگری PSG هیچ گاه تاریخی برای بازگشت راموس اعلام نکرده‌اند و در بازگشت وی محتاطانه پیش رفته‌اند. آنها بی صبرانه منتظر هستند که او در دسترس باشد و تحت تأثیر اخلاق کاری او در دوره توانبخشی قرار گرفته‌اند، اما به او اجازه داده‌اند این کار را بدون فشار یا مقیاس زمانی انجام دهد.
در مورد توانایی او برای بازیابی کامل هیچ شکی وجود نداشته، اما با وجود تیمی مانند PSG ، صبر تجملاتی است که آنها می‌توانند از عهده آن برآیند.
 
هفت بازی در سال 2021
راموس در حالی که کاملاً تناسب اندامش را به دست آورده، ممکن است مدتی طول بکشد تا وضوح بازی خود را به دست آورد. فقط این آسیب دیدگی نیست، زیرا سال سختی برای راموس بود و او تنها 7 بازی در سال 2021 انجام داد.
هم او و هم PSG امیدوارند که این ناامیدی‌ها اکنون پایان یابند زیرا او به نظر می‌رسد که می‌تواند به درستی در این فصل جدید در حرفه‌ی خود شروع کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала