Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایران 1 کوریا 1؛ کسب تنها یک امتیاز از بازی سخت در قلب تهران

© Sputnik / Максим Богодвид /  مراجعه به بانک تصاویر تیم ملی فوتبال ایران Футбол. Товарищеский матч. Россия - Иран
تیم ملی فوتبال ایران   Футбол. Товарищеский матч. Россия - Иран - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی سخت و دشوار تن به تساوی داد و راضی به تقسیم امتیاز شد.
به گزارش اسپوتنیک؛ دو تیم ملی ایران و کوریای جنوبی در بازی دیدنی و هیجانی شامگاه امروز به مصاف هم رفتند که سرانجام این دیدار با حساب 1-1 به فرجام رسید.
این بازی که در نیمه اول 0-0 شد در نیمه دوم جالب و دیدنی بود و در خیلی از فرصت‌ها، هر دو کشور موقعیت‌های گلزنی شان را از دست دادند.
این دیدار که در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شده بود، در نیمه دوم و در دقیقه 48 این سون هیونگ-مین که روی پاس لی جی-سونگ توانست مهمان را پیش بیندازد و این گل رختکن ایران را در شوک فرو برد.
پس از آن ایرانی‌ها تمام تلاش شان را به خرچ دادند تا بتوانند گل خورده را جبران کنند اما هرچه زدند به در بسته خورد تا این‌که در دقیقه 76 جهان‌بخش روی پاس سردار آزمون توانست بازی را به تساوی بکشد.
در بهترین موقعیت ممکن شوت دیدنی مهدی طارمی از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه برخورد کرد تا ایران از رسیدن به گل برتری باز بماند. اما در دقیقه 93 نزدیک بود اشتباه در خط دفاعی کار دست ایران بدهد و شوت بازیکن کوریایی را بیرانوند به سختی مهار کرد تا دو طرف با رضایت به یک تساوی، همچنان امتیازات شان را تقسیم کنند.
به این ترتیب تیم اسکوچیچ پس از 10 پیروزی متوالی سرانجام به تساوی رسید ولی هنوزهم با 10 امتیاز صدرنشین گروه‌ A است و شانس صعود به جام جهانی 2022 قطر را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала