برخورد شهاب سنگ به تخت خواب زنی در کانادا + تصاویر

© Fotolia / Johan Swanepoelفن آوری دفاع از زمین در مقابل شهاب سنگ ها
فن آوری دفاع از زمین در مقابل شهاب سنگ ها - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
زنی در کانادا مدعی شده است که شب هنگامی که او در خواب بود یک ‌شهاب‌سنگ سقف خانه را سوراخ و به تخت‌خوابش برخورد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، یک زن کانادایی به نام  روث همیلتون در صحبت به یک وبسایت محلی   Victoria News گفته است که هفته گذشته با شنیدن صدایی بلند در پی برخورد شهاب سنگ با تخت خوابش از خواب پریده است. او همچنین ادعا می کند که برخورد آوار به صورتش را حس کرده است.
او با بیان اینکه در زمان رخ دادن این حادثه در خواب به سر می برده به  این وبسایت  گفت: من از جا پریدم و چراغ را روشن کردم. نمی دانستم چه اتفاقی رخ داده است.
او سپس به اطراف نگاه کرد و متوجه سنگی کوچک شد که به گفته ی خودش متخصصین دانشگاه غربی کانادا، شهاب سنگ بودن آن را تایید کرده اند.
خانم همیلتون می گوید که حفره ای در سقف خانه اش به وجود آمده است و او با مرکز فوریت ها نیز تماس گرفته است تا در مورد عملیات تخریب ساختمان در نزدیکی خانه خود سوال کند.
شهاب سنگ ها قطعات کوچکی هستند که از شهاب سنگ های بزرگ تر جدا شده و وارد جو می شوند. به گفته ی انجمن سلطنتی نجوم کانادا، این اجرام آسمانی می توانند بیش از 4.5 میلیون سال عمر داشته باشند.
شهاب سنگ ها به طور معمول با ورود به جو زمین به دلیل داشتن گاز فشرده یا اصطکاک، نور ایجاد می کنند.
خانم همیلتون امیدوار است بتواند از بیمه خسارت دریافت کند. او در ادامه به ارزشمند بودن زندگی که ممکن است هر لحظه از بین برود اشاره کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала