Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سمیئونه در رویای داشتن مسی؛ اتلتیکو هم برای اعجوبه اقدام کرده بود

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید از تلاش این تیم برای جذب لیونل مسی از بارسلونا یادآوری کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ هنگامی که بارسلونا تصمیم گرفت قرارداد لیونل مسی را در تابستان تمدید نکند، شایعات پیرامون جدایی مسی و تیم جدیدش شروع شد اما نام‌های غافلگیر کننده منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن در خط مقدم بحث‌ها قرار داشتند ولی دیگو سیمئونه فاش کرد که اتلتیکو مادرید نیز برای جذب این فوق ستاره اقدام کرده بود.
در حالی که این می‌تواند یک رویا باشد اما ال‌چولو باید بفهمد که آیا همکاری رویایی با هموطن‌اش ممکن است. مرد میانی اتلتیکو برای انجام این عملیات هیچ کس دیگری نبود جز لوئیز سوارز، دوست صمیمی مسی.
سیمئونه به مجله اوله گفت:
"من چیزی به شما می‌گویم، وقتی همه آن اتفاقات در بارسلونا رخ داد، ما با لوئیس [سوارز] با احترام تماس گرفتیم. من با لئو (مسی) تماس نگرفتم، اما با لوئیز تماس گرفتم و از او پرسیدم که مسی چگونه است، در چه فکری است، اگر کوچکترین احتمال فرضی برای آمدن او به اتلتیکو مادرید وجود داشته باشد. اما این همه سه ساعت به طول انجامید. پاری‌سن‌ژرمن به وضوح وسواس زیادی برای آوردن او داشت."
شما نمی‌توانید سیمئونه را به خاطر تلاش او سرزنش کنید، حتی اگر رویایش به سرعت از بین رفته باشد. با این حال شاید بتوان گفت که او اتلتی را به کجا رسانده، این که گفتگو در مورد تلاش برای متحد کردن مسی و سوارز در مادرید به هیچ وجه انجام نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала