Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش تند رییس لالیگا به برگزاری ال‌کلاسیکو در خارج از اسپانیا

© AFP 2023 / Manu FernandezEl clásico (archivo)
El clásico (archivo) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
رییس سازمان فوتبال اسپانیا موسوم به لالیگا می‌گوید که مسابقۀ میان بارسلونا و رئال مادرید قطعا در خاک اسپانیا برگزار می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، خاویر تباس رئیس لالیگا اسپانیا بار دیگر از مخالفت خود برای برگزاری سوپر لیگ خبر داد و اعلام کرد مسابقه ی بین بارسلونا و رئال مادرید قطعا در خاک اسپانیا برگزار میشود.
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2021
ورزش
رییس لالیگا عامل اصلی جدایی مسی از بارسا را فاش کرد
مدتی است که بحث‌هایی شکل گرفته مبنی بر اینکه با حمایت‌های فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید، قرار است رقابت باشگاهی تحت عنوان "سوپر لیگ" شکل بگیرد.
یکی دیگر از بحث‌ها، برگزاری ال کلاسیکو خارج از خاک اسپانیا است که این هم در این کشور و مقامات ارشد و فوتبالی مورد بحث است. تباس با آن هم مخالف است. او شدیداً تحت فشار قرار گرفته است.
رییس لالیگا در واکنش به این موضوع که ال کلاسیکو در خارج از خاک اسپانیا برگزار شود، گفت:«همه بازی‌ها مهم هستند اما الکلاسیکو مهمتر است. باید برای چنین بازیهایی تصویر خوبی ایجاد شود.»
تباس در ادامه اظهار داشت:«بسیار بعید است که بازی رئال و بارسا روزی در خارج از اسپانیا برگزار شود. از آن بازی‌هایی نیست که بتوان چنین کاری در موردش کرد. به هواداران هر دو تیم درون زمین نیاز است و نمی توان ال کلاسیکو را از استادیوم ها خارج کرد
البته منظور تباس به ال کلاسیکوهای لالیگایی است که به صورت رفت و برگشتی برگزار می شود چرا که در ماه قرار است که ال کلاسیکو در عربستان میان رئال و بارسا در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا برگزار شود.
با فشار مراجع مختلف، طرح سوپر لیگ فعلاً متوقف شده، یکی از مخالفان خاویر تباس رئیس لالیگاست. این در حالی است که جدایی ستاره‌های بزرگی مثل نیمار و رونالدو و مسی لیگ اسپانیا را نسبت به سایر لیگ‌ها عقب انداخته است.
 
 
 
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала