Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش لواندوفسکی به نامزدهای توپ طلا؛ افتخاراتم بیان‌گر همه چیز است

© Photo / Twitter/BundesligaRobert Lewandowski
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
مهاجم لهستانی بایرن مونیخ که به حضور خودش در میان نامزدهای توپ طلای 2021 واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، فرانس فوتبال فهرست نامزدهای توپ طلای 2021 را اعلام کرد؛ فهرستی با لیونل مسی، رونالدو، لواندوفسکی ...... و سورپرایزی به نام پدری گونزالس که برای 2 جایزه نامزد شده است.
لیونل مسی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2021
ورزش
مراسم معرفی نامزدهای جایزه توپ طلا آغاز شد  + عکس
فصل گذشته لواندوفسکی یکی از مدعیان جدی جایزه توپ طلای 2020 بود، اما این مراسم به خاطر پاندمی ویروس کرونا لغو شود، او اما به درخشش خود ادامه داد و حالا نامش در بین 30 نفر نهایی نامزدهای توپ طلا می‌باشد.
در دو فصل 2019/20 و 2020/21، لواندوفسکی موفق شده 103 گل در 87 بازی برای بایرن مونیخ به ثمر برساند. مهاجم سی و سه سال باواریایی‌ها در گفت و گویی با مارکا گفت:
«احتمال برنده شدن توپ طلا، ارزش بالایی برای من دارد و باعث می‌شود به خودم افتخار کنم. اگر به تمامی دستاوردهایم نه تنها در این فصل، بلکه سال گذشته نیز نگاه کنید، می‌بینید که جام های زیادی را فتح کرده‌ام و گل زیادی به ثمر رسانده‌ام. بردن این جایزه معنای زیادی برای من دارد.»
لواندوفسکی در پایان اظهار داشت:
«قهرمانی در لیگ قهرمانان، سوپر کاپ، جام باشگاه‌های جهان و همچنین شکستن رکورد 41 گل گرد مولر در بوندسلیگا از دستاوردهای بزرگ من هستند و باعث می‌شوند تا به خودم افتخار کنم. همه می‌توانند ببیند که من چه کارهایی کرده‌ام. افتخاراتم بیان‌گر همه چیز هستند. دو سال گذشته برای من دستاوردهای بی شماری داشت.»
این در حالی بود که روبرت لواندوفسکی شانس اول محسوب می شود و او توانست جایزه دبست فیفا را هم بالاتر از همه ستاره های بزرگ از آن خود کند. خبر فرانس فوتبال برای لواندوفسکی و همه بایرنی ها بسیار تلخ بود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала