Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پنج پیروزی پیاپی؛ عملکرد درخشان «هانسی فلیک» روی نیمکت جرمن‌ها

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر هانسی فلیک
هانسی فلیک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
سرمربی فعلی تیم ملی آلمان با پنج پیروزی پی هم توانست به رکورد یوآخیم لوو برسد.
به گزارش اسپوتنیک، ،تیم ملی آلمان انتقام بازی رفت را گرفت و با نتیجه درخشان 0-4 از سد مقدونیه گذشت تا به عنوان اولین کشور در جهان جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر را کسب کند.
Football. 2017 FIFA Confederations Cup. Medal ceremony - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
ورزش
آلمان 4 مقدونیه 0؛ صعود مقتدرانه مانشافت به جام جهانی 2022
این پنجمین بازی بود که فلیک هدایت جرمن‌ها را برعهده می گیرد و در هر 5 بازی تیم او با پیروزی زمین بازی را ترک کرد. فلیک پس از یواخیم لوو دومین مربی تاریخ فوتبال آلمان است که توانسته در 5 بازی ابتدایی که هدایت تیم را برعهده می گیرد به پیروزی دست پیدا کند.
آلمان اولین تیم جهان است که به صورت رسمی سهمیه حضور در جام جهانی را به دست می آورد. هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان در مورد این صعود گفت:
«ما به جام جهانی صعود کردیم و این همان چیزی است که می خواستیم، باید از بچه ها به خاطر نگرشی که از خودشان نشان دادند، تقدیر کنم. آنها هیچ موقعیتی به حریف ندادند. نیمه اول کمی طوفانی بود، درست به مانند بازی با رومانی آن تمرکز لازم را نداشتیم. پس از گل اول، کارمان را شروع کردیم و بی رحم ظاهر شدیم. به نظرم می توانیم رضایت داشته باشیم. چیزی که می خواستیم را به دست آوردیم و طی 5 بازی به 5 برد رسیدیم.»
فلیک اگر بتواند در دیدار بعدی هم تیمش را پیروز از میدان خارج کند بهترین شروع را در تاریخ فوتبال آلمان به نام خود ثبت خواهد کرد.
آلمان‌ها با پیروزی که در دیدار برابر مقدونیه به دست آوردند 21 امتیازی شدند تا دو هفته قبل از پایان بازی های انتخابی صعودشان به جام جهانی قطعی شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала