Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه تکلیف خود برای حضور در رئال را مشخص کرد

© REUTERS / SARAH MEYSSONNIEROoredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training
Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 28, 2021 Paris St Germain's Kylian Mbappe during training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
مهاجم فرانسوی پی‌اس‌جی در صحبت با کریم بنزما تاکید کرده که دوست دارد راهی رئال مادرید شود.
به گزارش اسپوتنیک،  در حالی که فرانسه جام قهرمانی اروپا را عصر یکشنبه در سن سیرو بالای سر برد بعید بود که بسیاری از هواداران رئال مادرید از این موفقیت لذت نبرند.
امباپه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
ورزش
شیطنت پی‌اس‌جی؛ حذف پرچم رئال از استوری امباپه
بهترین مهاجمان فرانسه هر دو قرار است در فصل آینده برای آن‌ها حمله کنند! با توجه به اینکه امباپه با انتقال به سانتیاگو برنابئو در تابستان 2022 از پایان قراردادش به عنوان بازیکن آزاد سود می‌برد، پس این دو نفر به طور مرتب با پیراهن‌های سفید کنار هم قرار می‌گیرند.
در همین رابطه، برنامه «الچرینگیتو» اسپانیا مدعی شده که کیلیان امباپه ستاره پاری‌سن‌جرمن پس از جنجال آفرینی مادرش درباره آینده اش و امکان تمدید قراردادش با پاریس تکلیف آینده را مشخص کرد.
با این حال، امباپه در صحبت با بنزما تاکید کرد که می خواهد به هر نحوی راهی رئال شود و از موضع خود کوتاه نیامده است. . ستاره پاریسی ها با کریم بنزما کاپیتان رئال ارتباط نزدیکی در تیم ملی فرانسه دارد.
رئال مادرید تابستان گذشته تا یک قدمی امضای قرارداد با امباپه پیش رفت ولی ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌جرمن مانع از این انتقال شد.
باشگاه فرانسوی هنوز قادر به تمدید قرارداد با کیلیان امباپه نبوده و با توجه به اتمام قرارداد این بازیکن در انتهای فصل، رئال مادرید از بخت قابل توجهی برای جذب او برخوردار است.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала