Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا رقیب جدید یونایتد در راه جذب هافبک میلان

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر فرانک کسیه هافبک میلان
فرانک کسیه هافبک میلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
بارسلونا با منچستریونایتد برای جذب هافبک میلان با یکدیگر وارد رقابت شدند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد فرانک کسیه در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و دو باشگاه مطرح اروپایی خواهان هافبک میلان شده‌اند.
 Semi Final - RB Leipzig v Paris St Germain - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.09.2021
ورزش
رقابت یونایتد، بایرن و بارسا برای جذب ستاره لایپزیگ
در همین رابطه، نشریه «موندو دپورتیوو» اعلام کرد منچستریونایتد برای گرفتن امضای فرانک کسیه هافبک میلان تنها نیست و رقیب جدیدی پیدا کرده است.
گفته می‌شود بارسلونا به دنبال یک هافبک ثابت شده است و کسیه هنوز قرارداد جدیدی را با میلان امضا نکرده است. او در انتهای فصل 2021 - 2022 به صورت رایگان به فروش می‌رسد منچستریونایتد و بارسلونا در تلاش هستند این هافبک ساحل عاجی قرارداد جدیدی را با میلان منعقد نکند.
کسیه بازیکنی فیزیکی با قد 1.83 است. هافبکی که رونالد کومان به شدت جای خالی او را در ترکیش حس می‌کند. گفته میشود که بارسلونا برای این بازیکن در زمستان تلاش خواهد کرد و بارسا میتواند 16 میلیون یورو به این بازیکن پیشنهاد دهد هر چند مالکان میلان پیشنهاد 20 میلیون یورویی میدهند.
بارسلونا شرایط دنیس زکریا، هافبک 24 ساله مونشن گلادباخ و تیم ملی سوئیس را هم زیر نظر دارد. قرارداد زکریا نیز در پایان فصل با مونشن گلادباخ تمام می شود و بازیکن آزاد خواهد بود اما آاس رم هم مشتری جدی اوست و در جنوری برای جذبش وارد عمل می شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала