Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای خوش کاپیتان با تیم ملی ارجنتین

© REUTERS / HENRY ROMEROلئو مسی کاپیتان آرجانتین Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi
لئو مسی کاپیتان آرجانتین   Soccer Football - Copa America 2021 - Group A - Argentina v Uruguay - Estadio Mane Garrincha, Brasilia, Brazil - June 18, 2021 Argentina's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
عضو شوید
فوق ستاره آرجنتینی اتفاقات خوشی را با تیم ملی کشورش تجربه می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، برای مدت طولانی، خوشحالی لیونل مسی تماماً مربوط به باشگاه او بود، در حالی که فوتبال بین‌المللی باعث سرخوردگی و مشکل این فوق ستاره شد اما این موضوع دیگر صدق نمی کند زیرا ناجی سابق بارسلونا اکنون بیش از هر زمان دیگری با تیم ملی فوتبال آرجنتین خوشحال است.
Argentina's Lionel Messi celebrates scoring his side's third goal against Ecuador during a Copa America quarterfinal soccer match at the Olimpico stadium in Goiania, Brazil, Saturday, July 3, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2021
ورزش
اعجوبه همچنان می‌درخشد؛ مسی بهترین گلزن قاره امریکای جنوبی شد + عکس
در همین رابطه، نشریه «مارکا» علام کرد در سالی آشفته از نظر فوتبال باشگاهی برای مسی و به دنبال خروج نامطلوب و پیچیده از تیمی که 17 سال در آن حضور داشت، آرجنتین اکنون محل آرامش و شادی مسی شده است.
فتح کوپا آمریکا در تابستان اتفاقی مهم بود. این بازیکن 34 ساله برای مدت طولانی آرزوی موفقیت‌های بین‌المللی را داشت، پس از پیروزی‌های فراوان با بارسلونا ناامید از جشن گرفتن با هموطنانش بود.
او همچنین با انتقاداتی روبرو بود که ملت خود را به ابهتی ماندگار نرساند اما همه چیز تغییر کرد و در ریودوژانیرو وزنه سنگینی را از دوش خود برداشت.
مسی این هفته به مجله «فرانس فوتبال» گفت:
«بردن کوپا آمریکا باورنکردنی بود. من سال‌ها برای آن مبارزه می‌کردم. چندین بار نزدیک بودم و سرانجام این کار را در برزیل، مقابل این تیم، باورنکردنی بود. این یک رویا بود که محقق شد. باور نکردنی بود تا به خودم بگویم بالاخره با پیراهن آرجنتین یک عنوان قهرمانی کسب کرده‌ام.
این یک ارتباط فوق‌العاده با مردم آرجنتین بود. من همیشه احساس عجیبی داشتم اگر کارم را بدون پیروزی در کشورم به پایان می‌رساندم. این عنوانی بود که از دست داده بودم اما نمی‌توانستم تسلیم شوم.»
مسی آخرین بار روز گذشته در بازی با اروگوئه در مسابقات انتخابی جام جهانی گلزنی کرد و تعداد گل هایش را به عدد 80 رساند. در این بازی آرجنتین با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید.
 
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала