Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امیداوری سیلوا به حضور دوام‌دار نیمار در دنیای فوتبال

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل Russia World Cup Brazil Training
تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
تیاگو سیلوا ستاره برازیلی چلسی، به تمجید از نیمار هم‌تیمی خودش پرداخت و امیدوار است او برای سال‌های طولانی در مستطیل سبز حضور داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، نیمار جونیور ستاره برازیلی پاریسن‌جرمن، اخیراً اعلام کرد که احتمال دارد جام جهانی 2022 قطر، آخرین جام جهانی او باشد زیرا از لحاظ روانی نمی‌تواند به صورت دوام‌دار در رقابت‌های ملی حضور پیدا کند.
نیمار جونیور - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2021
ورزش
خبر شوکه کنندۀ نیمار به هواداران: جام جهانی 2022، آخرین جام جهانی من خواهد بود
حالا تیاگو سیلوا، مدافع باتجربه سلسائو، به حمایت این از این بازیکن پرداخته و امیدوار است وی برای سال‌های طولانی در رده ملی به میدان برود.
سیلوا به خبرنگاران گفت:" در تیم ملی، لحظاتی را تجربه کرده‌ام که شباهت زیادی به آنچه نیمار تجربه می کند، به ویژه پس از جام جهانی 2014 داشته است. به من می‌گفتند ضعیف و ناتوان، این‌ها از نظر روحی به من آسیب می زدند. امیدوارم نیمار شادی خود را از دست ندهد، همچنان به شادی خود ادامه دهد. او یک پسر بسیار خاص است و وقتی خوشحال می‌شود که کاری را که دوست دارد انجام ‌دهد و به نتیجه برسد."
این بازیکن در استوری انستاگرام نیز به نیمار دل‌داری داده و نوشته است :" اگر به کسی نیاز داشتی که در کنارت باشد، بدان که من همیشه آن‌جا خواهم بود. خانواده سیلوا ترا دوست دارند."
در چند روز آخر و پس از آن که نیمار این خبر شوکه کننده را اعلام کرد، حمایت‌های زیادی در برازیل و خارج از برازیل از او صورت گرفته و نزدیکان این بازیکن امیدوار اند وی از لحاظ روحی در وضعیت بهتری قرار گیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала