Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تغییر سیستم بازی بارسا بخاطر هافبک تازه ظهور

© REUTERS / ALBERT GEAبرشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021
برشلونة الإسباني يفوز بكأس خوان غامبر على يوفنتوس الأحد 8 أغسطس 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
رونالدو کومان تصمیم دارد سیستم بازی تیمش را عوض کند و از 4 هافبک و 2 مهاجم در بازی‌های پیش‌رو استفاده کند.
به گزارش اسپوتنیک، پس از جدایی مسی از بارسلونا، خط حمله این تیم کارآیی لازم را نداشته و کاتالان‌ها در امر گُلزنی درخشش قابل قبولی نداشته اند.
رافینیا بازیکن بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.08.2021
ورزش
جواهر جدید خط میانی بارسا؛ گاوی جانشین ژاوی
در خط میانی اما کاتالان‌ها ستاره‌های زیادی دارند و اخیراً یک ستاره دیگر نیز از لاماسیا ظهور کرد و حالا به تعداد هافبک‌های این تیم افزون شده است.
هافبک تازه ظهور کرده، پابلو مارتینز پائز گاویرا ملقب به گابی با 17 سال سن است که با درخشش خودش توجه‌ها را به سمت خود جلب کرده است و با همین سن کم اخیراً برای تیم ملی اسپانیا دو بازی در لیگ ملت‌های اروپا نیز انجام داده است.
به دلیل بازی‌های خوب این بازیکن و همچنان حضور پدری، فرانکی‌ دی‌یونگ و بوسکتس، حالا احتمال تغییر سیستم بارسا از 3 هافبک به 4 هافبک متصور است تا همۀ این بازیکنان به صورت همزمان بازی کنند.
براساس گزارش اسپورت، رونالد کومان سرمربی بارسلونا، حضور پدری و گاوی به صورت همزمان در ترکیب را سازگار میدانند و در صورت لزوم احتمال تغییر سیستم بازی به 4 هافبک وجود دارد.
مدیران ورزشی بارسلونا نیز موافق چنین ایده‌ای هستند و نه تنها بازی همزمان آن‌ها را بدون مشکل ارزیابی می‌کنند، بلکه اطمینان دارند که با حضور این دو بازیکن در خط هافبک، پویایی به تیم بازمی‌گردد.
از سویی هم مدیران باشگاه برای این که بتوانند قراردادهای این دو بازیکن را تمدید کنند، باید رضایت آن‌ها را کسب و شرایط خوبی را به آن‌ها مهیا سازند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала