Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گزارش ویژه آ اس: تلاش جدی رئال برای جذب پوگبا + عکس

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
پُل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد، بار دیگر به یکی از اهداف اصلی رئال مادرید تبدیل شده است و این باشگاه در زمستان برای جذب او تلاش خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، پُل پوگبا در زمان حضور زین‌الدین زیدان در رئال مادرید، شدیداً مورد توجه این باشگاه قرار داشت اما کهکشانی‌ها موفق به جذب این بازیکنان نشدند و ستاره فرانسوی در یونایتد ماند.
این بازیکن که قراردادش در تابستان آینده به پایان خواهد رسید، حالا بار دیگر در رادار رئال مادرید قرار گرفته است و انتظار می‌رود سران این باشگاه در زمستان مذاکرات برای جذب رایگان او را آغاز کنند.

View this post on Instagram

A post shared by Diario AS (@diarioas)

به اساس گزارش آس، رئال مادرید در تابستان سال آینده حضور فعالی در پنجره نقل و انتقالاتی خواهد داشت و با علاقه خاصی در پی امضای قرارداد با بازیکنان آزاد خواهد بود و ستاره منچستریونایتد هدف اصلی آن‌ها است.
پوگبا که از شرایط خودش در یونایتد راضی نیست، انتظار می‌رود جانشین لوکا مودریچ شود که به تازگی 36 ساله شده و قراردادش در تابستان به پایان خواهد رسید.
پوگبا در حالی به رادار رئال مادرید بازگشته است که یوونتوس نیز به فکر باز گرداندن او است و بارسلونا نیز نیم‌نگاهی به جذب وی دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала