Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره‌ای پشت ابر؛ کین هفته‌هاست نمی‌درخشد

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر هری کین مهاجم تاتنهام Russia World Cup Belgium - England
هری کین مهاجم تاتنهام   Russia World Cup Belgium - England - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
رسانه‌های کشور انگلیس، به عملکرد ضعیف هری کین در سطح باشگاهی و ملی خشمگین هستند و از او می‌خواهند که همانند گذشته بدرخشد.
به گزارش اسپوتنیک، پس از آن که هری کین تابستان گذشته با منچسترسیتی لینک شد و تاتنهام به او اجازه جدایی نداد، این بازیکن از درخشش ماند و در حال حاضر افت شدیدی را در باشگاه و تیم ملی تجربه می‌کند.
 Thomas Tuchel - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
ورزش
فکر می‌کردم کین به سیتی می‌رود
این بازیکن 6 بازی می‌شود که برای تاتنهام گُلی به ثمر نرسانده و در دو بازی آخر تیم ملی انگلیس نیز با وجود عدم گُلزنی، عملکرد بسیار ضعیفی داشته است.
کین پس از تساوی 1-1 با مجارستان، اعتراف کرد که عملکرد چند هفته آخر حتی برای خودش قابل قبول نیست و وعده داد که هر چه زودتر وضعیت را تغییر خواهد داد.
کین در پاسخ به انتقادات از خودش به ITV گفت: "طبیعی است که مردم اینطور کنند، مردم حق دارند نظر خود را اعلام کنند. من بزرگترین منتقد خودم هستم و برای بهترین بودن به خودم من فشار می‌آورم. همه کسانی که مرا می شناسند، می‌دانند که هر زمان بازی می‌کنم، تلاش می‌کنم بهترین باشم. من در برابر همه چیز شفاف هستم. سر و صدای زیادی در اطرافم وجود دارد، وقتی شما یک ورزشکار سطح بالا هستید، می‌توانید چنین انتظاری داشته باشید. شاید چند هفته گذشته بازی‌هایی خوبی برای باشگاه و کشورم انجام نداده باشم، اما من به توانایی خود اطمینان دارم - گاهی اوقات اینطور است."
کین در حالی این صحبت‌های را مطرح کرده است که رسانه‌ها بیشتر از تساوی انگلیس برابر مجارستان، به عملکرد ضعیف کین متمرکز بودند و کاپیتان سه شیرها را عامل چنین نتیجۀ می‌دانند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала