سگ رباتیک با تفنگ در امریکا

© AP Photo / Michael Reichelسگ رباتیک با تفنگ در امریکا
سگ رباتیک با تفنگ در امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
یک ربات SPUR چهار پا با تفنگ در نمایشگاه AUSA-2021 نمایش داده شد.
رونمایی آمازون از ربات خانگی هزار دالری - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2021
کلوپ ویدیو
رونمایی آمازون از ربات خانگی هزار دالری+ویدئو
به گزارش اسپوتنیک به نقل از The Drive، یک سگ رباتیک با تفنگ در نمایشگاه و کنفرانس انجمن ارتش امریکا (AUSA-2021) نشان داده شد. تفنگ بدون سرنشین ویژه هدف (SPUR) یک تفنگ است، که روی یک ربات چهار پا نصب شده است.
توسعه مشترک Ghost Robotics و SWORD یک تفنگ 6.5 میلی متری است، که بر روی سکوی رباتیک Q-UGV نصب شده است. طراحی ربات با چهار نقطه پشتیبانی به شما امکان می دهد تا عکس را تثبیت کنید و عکاسی هدفمند را در فاصله حداکثر 1200 متر انجام دهید.
برای کنترل SPUR، از رایانه لوحی با کیت ابزار Android Team Awareness Kit (ATAK) استفاده می شود. اپراتور می تواند تصویر دوربین های ربات را ببیند و سلاح های SPUR را از راه دور کنترل کند. در آینده، توسعه دهندگان قصد دارند خودمختاری دستگاه را گسترش دهند، که به SPUR اجازه می دهد اهداف بالقوه را بطور مستقل تشخیص دهد.
این نشریه اشاره می کند، که SPUR برای حفاظت و اطلاعات در نظر گرفته شده است. این ربات می تواند بر سطوح کم عمق آب غلبه کند و سرعت حرکت اش در زمین های ناهموار 7 کیلومتر در ساعت است. از سال 2020، نسخه های غیرمسلح Q-UGV با اسکادران 325 نیروهای امنیتی نیروی هوایی ایالات متحده در خدمت هستند.
یادآوری می کنیم، که پیشتر، آزمایش های شلیک روبات رزمی EMAV-MCA در ایالات متحده انجام شده بود. خودروی ردیابی شده توپ اتوماتیک XM813 Bushmaster را دریافت کرد. همانطور که توسط وبلاگ دفاع گزارش شده است، تفنگ ربات با یک مهمات زیر کالیبر جدید با موفقیت به صفحه فولاد برخورد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала