Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شاه‌ماهی نقل‌وانتقالات راهی چه تیمی خواهد شد؟

© REUTERS / FABIAN BIMMERارلینگ هالند Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020 Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal
ارلینگ هالند  Soccer Football - Bundesliga - Werder Bremen v Borussia Dortmund - Weser-Stadion, Bremen, Germany - February 22, 2020  Borussia Dortmund's Erling Braut Haaland celebrates scoring their second goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
ارلینگ هالند پر مشتری ترین بازیکن در پنجره های آتی نقل و انتقالات است.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند ستاره نارویایی دورتموند به شدت مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپایی قرار دارد به طوری که به نظر می رسد او در تابستان آینده بورسیا دورتموند را ترک کند و راهی یک تیم بزرگ شود تا بتواند مسیر خود را در آنجا ادامه دهد و تبدیل به یک فوق ستاره شود و بزرگترین افتخارات دنیای فوتبال را فتح کند.
از تیم های زیادی پیرامون ارلینگ هالند نام برده شده است. پاریسن جرمن، رئال مادرید و منچسترسیتی سه تا از اصلی ترین نام هایی بوده اند که پیرامون هالند مطرح شده اند اما شانس کدام باشگاه از میان این تیم ها برای خرید ستاره نارویایی بالاتر است.
​به گفته روزنامه تایمز بریتانیا، منچسترسیتی قصد دارد در زمستان پیش‌رو، مذاکرات خود با ارلینگ هالند را استارت بزند و در جنوری با او به توافقاتی دست پیدا کند و پس از آن در تابستان آینده انتقال او را نهایی کند و مهاجم نارویایی بدین ترتیب به جمع سیتیزن ها بپیوندد.
طبق ادعای این منبع، منچسترسیتی شانس بالاتری نسبت به رئال مادرید و پی اس جی برای خرید هالند دارد چرا که رئال مادرید به دنبال امباپه است و اولویت اول مادریدی ها جذب امباپه است و پی اس جی هم ستارگانی مثل مسی و نیمار را دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала