Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چوب حراج یوونتوس به بازیکنانش

© REUTERS / Massimo Pincaورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası
ورزشگاه خانگی یوونتوس Juventus-Napoli müsabakası - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
عضو شوید
چهار بازیکن باشگاه یوونتوس در آستانه خروج از این تیم قرار دارند.
به گزارش اسپوتنیک، از باشگاه يوونتوس خبر می رسد که به جز هافبک ولزی، سه بازیکن دیگر نیز می توانند در ماه ژانویه این تیم را ترک کنند.
به نقل از رسانه توتو یووه، اطلاعاتی که از منابع ورزشی ایتالیایی ها منتشر می شود، حاکی از آن است که آرون رمزی تنها بازیکنی نیست که می تواند در ژانویه یوونتوس را ترک کند؛ زیرا سه بازیکن دیگر نیز وجود دارند که می توانند تورین را در زمستان ترک کنند تا بدین ترتیب، بیانکونری شاید بتواند خرید جدیدی در آن زمان انجام دهد.
آینده بازیکن ملی پوش ولزی به خصوص بعد از آخرین اظهارات او، از تورین دور و دورتر شده است. بازیکن سابق آرسنال انگلیس چندی پیش از يوونتوس و کادر پزشکی این تیم و همچنین عدم حضور در ترکیب اصلی بانوی پیر انتقاد کرده بود.
گفته می شود باشگاه های لیگ برتری، مشتاق جذب آرون رمزی هستند و در این میان، نیوکاسل و اورتون از جدی ترین مشتریان ملی پوش ولزی هستند.
با این حال، طبق اطلاعات منتشر شده در این گزارش، آرون رمزی تنها کسی نخواهد بود که در ژانویه تورین را ترک می کند. گفته می شود بیانکونری در حال بررسی انتقال قرضی دو ستاره جوان خود به نام های کایو ژرژ و لوکا پلگرینی نیز می باشد.
​مهاجم جوان برزیلی در همین مدت کوتاه، نشانه های مثبتی از خود نشان داده است اما حضور قرضی می تواند به پیشرفت بیشتر این بازیکن جوان کمک کند.
 همچنین لوکا پلگرینی هم برای حضور در بازی مشکل دارد و شاید بهتر باشد که این فرصت را موقتا در تیم دیگری به دست آورد.
نام دیگری که ممکن است از ورزشگاه آلیانز تورین خارج شود، دژان کولوسفسکی است که می تواند قربانی دوشان ولاهوویچ صرب تبار شود. تورینی ها یا می توانند کولوسفسکی را بفروشند یا این که در انجام معامله با فیورنتینا، از این بازیکن برای مبادله با ولاهوویچ استفاده کنند.
گفته می شود رمزی و کولوسفسکی در ژانویه یوونتوس را به صورت کامل ترک خواهند کرد ولی کایو ژرژ و لوکا پلگرینی به صورت قرضی، راهی تیم های دیگر می شوند.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала