Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آیا بارسلونای بدون مسی ضعیف شده است؟ سیمئونه پاسخ می‌دهد!

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر سیمئونه
سیمئونه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
سرمربی ارجنتینی اتلتیکومادرید می‌گوید که بارسلونا در نبود لیونل مسی تیم ضعیفی نیست.
به گزارش اسپوتنیک،  در تابستان لیونل مسی فوق ستاره سی و چهار ساله نتوانست علیرغم میل باطنی‌اش، قراردادش را با بارسلونا تمدید کند و به صورت رایگان به پاری‌سن‌جرمن پیوست.
دیه‌گو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید  Spain Soccer Champions League Atletico - Lokomotiv - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
ورزش
سمیئونه در رویای داشتن مسی؛ اتلتیکو هم برای اعجوبه اقدام کرده بود
در این میان تیم‌های سیتی و اتلتیکو مادرید نیز برای به خدمت گیری فاتح شش توپ طلا اقدام کرده بودند و البته سیمئونه می‌دانست که بسیار سخت و حتی غیرممکنی محسوب می‌شود.
اکنون دیگو سمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید  در پاسخ به این پرسش که آیا با جدایی فوق ستاره آرجنتینی، بارسلونا تیم ضعیفی شده است، اظهار داشت:
«من فکر نمی‌کنم که جدایی مسی باعث شده باشد که بارسلونا به تیم ضعیف مبدل شده باشد. به تیم نگاه کنید. روبرتو، سرجینیو دست، پیکه، لنگله، آرائوخو، جوردی آلبا و آلخاندرو بالده که 17 ساله است. با وجود این همه بازیکن شما میگویید مسی را از دست دادید.»
این صحبت های دیگو سیمئونه در حالیست که رونالد کومان بارها ترکیب بارسلونا را ضعیف توصیف کرده است.
کمتر کسی پیش بینی می کرد که مسی بتواند از بارسلونا جدا شود و یا اصلا اینکه این باشگاه اجازه جدایی را به این فوق ستاره خود دهد اما این جدایی رخ داد و او راهی پاری‌سن‌جرمن شد.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала