Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال بازگشت ستاره مغضوب بارسلونا به لیورپول

© AP Photo / Joan MonfortBarcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match
Barcelona's Philippe Coutinho celebrates scoring the opening goal during the Spanish La Liga soccer match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
بنا بر ادعای «ال چیرینگیتو»، احتمال دارد ستاره برازیلی بارسلونا به لیورپول بازگردد.
به گزارش اسپوتنیک،  فیلیپ کوتینیو در تابستان سال 2018 با یک حرکت نقل و انتقالاتی 142 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست تا یک دوره فوق العاده پنج ساله را در آنفیلد به پایان رسانده باشد.
باشگاه فوتبال نیوکاسل یونایتد Футбол. Лига Европы. Матч Металлист - Ньюкасл - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
ورزش
گام بلند نیوکاسل در جنوری؛ لینگارد، رمزی و کوتینیو در لیست خرید
 اگرچه ستاره برزیلی در اولین فصل حضور خود با لباس بارسا به مقام قهرمانی لالیگا دست یافت اما با وجود قرار گرفتن زیر سایه بازیکنانی نظیر لیونل مسی و لوئیس سوارز، او نتوانست قابلیت‌های خود را به نمایش بگذارد.
با این حال باشگاه بارسلونا در مقطع کنونی با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. در عین حال حقوق بالا و عملکرد غیر قابل قبول کوتینیو باعث شده که این باشگاه به شدت شرایط فروش او را مورد بررسی قرار دهد.
در تازه‌ترین مورد، ال‌چیرینگیتو ادعای جالب توجهی را مطرح کرده است که بر این اساس باشگاه لیورپول احتمال بازگشت فیلیپ کوتینیو به آنفیلد را رد نکرده است.
 گفتنی است بر اساس گزارش‌های منتشر شده طی روزهای اخیر باشگاه بارسلونا هنوز بیش از 40 میلیون یورو بابت جذب کوتینیو به لیورپول بدهکار است و علاقه احتمالی باشگاه انگلیسی به بازگرداندن این بازیکن می تواند به مذاکره جهت کاهش یا حتی منتفی شدن پرداخت این مبلغ توسط بلوگرانا منجر شود.
کوتینیو فصل جدید را هم با مصدومیت آغاز کرد اما اخیراً به ترکیب تیم رونالد کومان اضافه شده اما روی هم رفته او هرگز نتوانست در این دو، سه فصل قیمت بالای خود را توجیه و انتظارات هواداران بارسا را برآورده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала