Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید آنسو با بند فسخ یک میلیاردی؟

© AFP 2023 / LLUIS GENEАнсу Фати
Ансу Фати - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
بارسلونا همچنین می‌خواهد با قراردادن بند یک میلیارد یورویی؛ آنسو فاتی را حفظ نماید.
به گزارش اسپوتنیک؛ پس از اعلام بارسلونا مبنی بر تمدید قرارداد پدری، سران بلوگرانا روی تعدادی دیگری از بازیکنان‌اش برای تمدید متمرکز شده‌اند و طی این تصمیم قرار است آنسو فاتی؛ قرارداد جدید با بند آزادی یک میلیارد یورویی را امضا نماید.
این حرکت شبیه به کاری است که پدری قرارداد جدید با بند فسخ یک میلیارد یورو تا سال 2026 تمدید کرد. در همین حال انتظار می‌رود عثمان دمبله، رونالد آرائوخو، سرجی روبرتو و گاوی در ماه‌های آینده قراردادش را تمدید کنند.
بارسلونا مدتی است با آنسو فاتی در حال مذاکره است و اگرچه مذاکرات به خوبی پیش می‌رود اما هیچ توافقی بین دو طرف به دست نیامده است.
مدیران بارسلونا می‌خواهند از آنسو به همان شیوه‌ای که با پدری محافظت کرده‌اند محافظت کنند و بند آزادی یک میلیارد یورویی را در قرارداد جدید او جا دهند. با این حال، هنوز زمینه‌های دیگری مانند مدت زمان قرارداد نیز حل ناشده است.
مسئله مهم دیگر نحوه پرداخت دستمزد آنسو است زیرا باشگاه به دلیل سقف دستمزد فضای زیادی برای خرید بازیکنان ندارد. بارسلونا نمی‌تواند در سال اول قرارداد دستمزد کمتری به او بدهد، سپس حقوق را به مرور افزایش می‌دهد زیرا لالیگا این روش را قبول ندارد.
در نتیجه، هر دو طرف به دنبال راه حلی رویایی برای این موضوع هستند.
یکی از بزرگترین اهداف خوان لاپورتا این است که گروهی از بازیکنان با پتانسیل‌های زیادی را در اختیار داشته باشد که باشگاه می‌تواند از آنها استفاده کند و در نهایت اساس تیم اصلی بارسلونا را تشکیل می‌دهد.
آنسو فاتی یکی از آن بازیکنانی‌ست و مسلماً مهمترین بازیکن با توجه به پیراهن شماره 10 لیونل مسی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала