آلمان 191 افغان را از پاکستان به اروپا انتقال داد

© Sputnikآلمان 191 افغان را از پاکستان به اروپا انتقال داد
آلمان 191 افغان را از پاکستان به اروپا انتقال داد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
در پیام وزارت خارجه آلمان که در صفحه توئیتر خود منتشر شده است، تذکر گردیده است که این کشور روز پنجشنبه 191 افغان را از پاکستان به آلمان انتقال دادند.
به گزارشات اسپوتنیک، وزارت خارجه آلمان در بیانیه ای اعلام کرد: "ظهر امروز191 افغان دیگر که اجازه اقامت [در آلمان] را داشتند، توانستند از اسلام آباد به آلمان پرواز چارتری داشته باشند".
 وزارت خارجه آلمان تاکید کرد: "ما روی گزینه های بیشتر برای انتقال افغان ها از افغانستان کار می کنیم. 
German flags wave in front of the Reichstag building, host of the German Federal Parliament Bundestag, in Berlin, Germany. (File) - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
آلمان: ماموریت ما در افغانستان 17 میلیارد یورو هزینه برداشت
وزارت خارجه آلمان گفت: "بیش از 1000 ویزا قبلاً صادر شده است."
در 7 اکتوبر، هایکو ماس وزیر امور خارجه آلمان اعلام کرد که 217 افغان دیگر با یک پرواز چارتر به آلمان اعزام شده اند که بیش از 20 نفر هستند و به دیگر کشورهای اتحادیه اروپا سفر خواهند کرد. وی خاطرنشان کرد که افغانهای در ولایات همسایه افغانستان وجود دارند که سفارت های محلی آلمان به آنها ویزا می دهند و سپس آنها را نیز به آلمان خواهند برد.
همانطور که ماس اشاره کرد ، بیش از 760 مورد از آنها وجود دارد. آلمان از آغاز عملیات تخلیه از افغانستان تقریبا 900 نفر را از جمله شهروندان جمهوری فدرال آلمان و همچنین کارکنان سازمان های خیریه و دستیاران بوندسور را از بین ساکنان محلی خارج کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала