Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت تمام قد ناگلزمن از لواندوفسکی؛ او شایسته‌ترین فرد برای توپ طلا است

© © Matthew Childs / Pool via APÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
سرمربی بایرن مونیخف شایسته ترین فرد برای کسب جایزه توپ طلا را روبرت لواندوفسکی می داند.
به گزارش اسپوتنیک، برت لواندوفسکی یکی از گزینه‌های اصلی کسب توپ طلا است و او نیز می‌داند که عملکردهای او در چند سال گذشته باعث شده تا وی در چنین جایگاه بالایی در سطح فوتبال قرار بگیرد.
Robert Lewandowski - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
ورزش
واکنش لواندوفسکی به نامزدهای توپ طلا؛ افتخاراتم بیان‌گر همه چیز است
مهاجم لهستانی قبل از لغو جایزه توپ طلا به دلیل بیماری کووید -19 در سال 2020 نیز یکی از جدی‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب شدن به عنوان برترین بازیکن اروپا بود.
 با این وجود او نسبت به گذشته همچنان موفق ظاهر شده و توانسته است روند خوب خود را حفظ کند تا همچنان شانس بالایی برای بردن توپ طلا داشته باشد.
با نزدیک شدن به این مراسم حمایت های از او از طرف باشگاهش بایرن مونیخ افزایش پیدا می کند. یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ معقتد است که مهاجم تیمش شایسته ترین فرد برای این جایزه است.
او در این باره گفت:«او شایسته کسب توپ طلا است و به نظر این جایزه را باید به دست آورد زیر در 3 سال گذشته بیشتر از هر بازیکن دیگری بازی کرده است. اگر او آمادگی بدنش را به همین شکل حفظ کند، دوران او به این زودی به پایان نمی رسد. او فوق العاده آماده است و مصدومیتی ندارد.»
او فصل گذشته با بایرن بار دیگر قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرد و در 29 بازی لیگ توانست 41 گل بزند و برای اولین بار برنده کفش طلا شود. او رکورد گلزنی گرد مولر در یک فصل بوندسلیگا را نیز شکست.
مهاجم لهستانی مجموعا در طول دو فصل 2019/2020 و 2020/2021، در 87 بازی 103 گل برای بایرن مونیخ به ثمر رساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала