Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره بارسا ال‌کلاسیکو را از دست داد

© REUTERS / ALBERT GEAبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به دلیل مصدومیت در اولین ال‌کلاسیکوی فصل غایب خواهد بود. مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا به دلیل مصدومیت در اولین ال‌کلاسیکوی فصل غایب خواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه «آ.اس» خبر داده است که رونالد ارائوخو حداقل 2 یا 3 هفته دور از میادین خواهد بود در نتیجه این بازیکن به دیدار برابر رئال مادرید که قراراست 10 روز دیگر انجام شود نمی‌رسد.
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2021
ورزش
رسمی: آرائوخو مصدوم شد
آرائوخو در جریان شکست 3 بر صفر اخیر تیم ملی فوتبال اروگوئه مقابل آرجنتین در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آمریکای جنوبی دچار مصدومیت شد.
باشگاه بارسلونا در توضیح وضعیت مدافع اروگوئه‌ای خود اعلام کرد این بازیکن 22 ساله از ناحیه همسترینگ پای راست خود مصدوم شده و تیم پزشکی باشگاه روند بهبودی او را زیرنظر خواهد گرفت.
سایت بارسلونا نسبت به مصدومیت ارائوخو نوشت :«معاینات پزشکی صبح امروز تایید کرد که رونالد آراخو از ناحیه همسترینگ در ناحیه ران راست دچار آسیب شده است. بازگشت او بستگی به سرعت بهبودی او دارد.»
در حالی که باشگاه بارسلونا مدت زمان دوری این بازیکن از میادین فوتبال را اعلام نکرده، نشریه «آاِس» چاپ مادرید مدعی شد؛ آرائوخو به مدت 2 تا 3 هفته خانه‌نشین خواهد بود.
شاگردان رونالد کومان یکشبه 25 میزان در لالیگا پذیرای والنسیا خواهند بود، 28 میزان در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دیناموکیف می‌روند و بعد از آن خود را آماده رویارویی با رئال مادرید در تاریخ 2 آبان می‌کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала