Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع بایرن مونیخ به شش ماه زندان محکوم شد!

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر لوکاس هرناندز
لوکاس هرناندز - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
رسانه‌های اروپایی از محکوم شدن 6 ماهه لوکاس هرناندس، بازیکن بایرن مونیخ و تیم ملی فرانسه خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، لوکاس هرناندس، مدافع تیم ملی فرانسه به دلیل فساد اخلاقی به 6 ماه زندان محکوم شد. لوکاس هرناندس در سال 2017 به دلیل تعرض و ضرب و شتم نامزدش در اسپانیا دستگیر شد.
لوکاس هرناندز مدافع بایرن مونیخ   Russia World Cup France - Australia - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
ورزش
مدافع بایرن زندانی می‌شود؟
 قاضی اسپانیا به همین دلیل حکم داده که این بازیکن باید به مدت 6 ماه روانه زندان شود. وکلای هرناندس البته سعی دارند تا این نظر دادگاه تجدید شود و به رای اعتراض کردند.
قضیه به سال 2017 و زمانی که لوکاس هرناندز در اتلتیکو مادرید بازی می کرد، بر می گردد. در تاریخ 3 فبروری سال 2017، لوکاس هرناندز در پس از شب‌نشینی با دوستانش دیرهنگام به خانه بر می گردد و نامزد او یعنی آملیا دلا اوسا لورنته در خیابان منتظر او بوده است.
در مشاجره و اتفاقاتی که بین لوکاس هرناندز و نامزدش رخ می دهد، این مدافع فرانسوی نامزدش را مورد ضرب و شتم قرار می دهد. پس از این اتفاق، دادگاه هر دو را به 31 روز خدمات عمومی محکوم و آن ها را از نزدیک شدن یا برقراری ارتباط به هر طریقی، به مدت شش ماه منع کرد که چنین حکمی معمولاً به عنوان قرار منع تعقیب شناخته می شود.
با وجود این حکم دادگاه، هر دو تصمیم گرفتند که با یکدیگر به ماه عسل بروند. در راه بازگشت از ماه عسل در تاریخ 13 جون 2017، هر دو در گیت فرودگاه مادرید گرفتار شدند.
لوکاس هرناندز بازداشت شد و در اختیار دادگاه شماره 3 خشونت علیه زنان در مادرید قرار گرفت که متعاقباً او را آزاد کردند. آملیا شناسایی شد اما بازداشت نشد زیرا دادگاه هنوز قرار منع تعقیب را به او اعلام نکرده بود.
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала