Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هراس منچستریونایتد از جدایی پل پوگبا

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پوگبا
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
منچستریونایتد از جدایی پل پوگبا و توافق این بازیکن با رئال مادرید می‌ترسد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه «دِیلی اکسپرس» اعلام کرد منچستریونایتد می‌ترسد موفق به تمدید قرارداد با پل پوگبا نشود و رئال مادرید بتواند در نقل و انتقالات جنوری با ستاره فرانسوی به توافق برسد تا در انتهای این فصل بتواند ستاره تیمش را به سانتیاگو برنابئو ببرد.
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
ورزش
اسپورت: بارسا باید برای جذب پوگبا تلاش کند
قرارداد پل پوگبا با منچستریونایتد در حالی در پایان فصل به اتمام می‌رسد که شیاطین سرخ هنوز برای تمدید به توافق نرسیده‌اند و در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل خواهد شد.
روز گذشته نشریه اسپانیایی «آس» چاپ اسپانیا مدعی شد که در‌ها برای انتقال هافبک فرانسوی شیاطین سرخ به رئال مادرید همچنان باز است.
پوگبا پیش از این هم در لیست خرید‌های رئال بوده، اما بانوجه به پایان قرادادش با منچستر در پایان فصل و نیازی مادریدی‌های به یک هافبک دفاعی تراز اول، به احتمال زیاد پوگبا در زمستان راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد.
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2021
ورزش
گزارش ویژه آ اس: تلاش جدی رئال برای جذب پوگبا + عکس
سال آینده جنگ بر سر ستاره‌های دنیای فوتبال مثل امباپه، هالند و پوگبا بسیار داغ خواهد بود. پاریس با پول و بارسا و رئال با توجه به سابقه درخشان خود، به سراغ پوگبا می‌روند. انتخاب با خود او است که کدام تیم را برای درخشش در آستانه جام جهانی قطر انتخاب کند.
پوگبا همیشه به نزدیکانش گفته است که علاقه به پوشیدن پیراهن رئال مادرید دارد. دستمزد فعلی او در یونایتد سالانه 15 میلیون یورو است و این دستمزد کاملاً مناسب رختکن مادرید خواهد بود؛ چرا که بدون برهم زدن تعادل مالی این باشگاه، پوگبا به یکی از بیشترین حقوق بگیرهای سفیدپوشان تبدیل می‌شود.
 
 
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала