Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا نزدیک‌تر از قبل به برنابئو

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر امباپه و پوگبا Russia World Cup Trophy
امباپه و پوگبا  Russia World Cup Trophy - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
عضو شوید
پل پوگبا با حساب‌های مالی مادرید برابری می‌کند و خرید او به ورود کیلیان امباپه کمک می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید بار دیگر علاقه خود را به جذب پل پوگبا نشان داده است.
این هافبک همیشه در میان سران باشگاه مورد علاقه بوده و زیدان روی خرید او اصرار زیادی داشت و پس از عملکردش در لیگ ملت‌های اروپا، نام او بار دیگر در دستور کار قرار گرفته است. خرید پوگبا به امباپه کمک می‌کند که در مبادله پاریس با مادرید شکی نداشته باشد.
این بازیکن فرانسوی با منچستریونایتد تمدید نکرده و قراردادش را در جون 2022 به پایان می‌رساند. باشگاه انگلیسی می‌خواهد او را تمدید کند اما پوگبا آخرین حرف را برای تصمیم‌گیری در تیمی که در فصل آینده بازی می‌کند، دارد. این انتقال 15 میلیون بالای رئال مادرید هزینه خواهد داشت اگرچه فلورنتینو پرز همانطور که روزنامه آ اس اشاره کرده، هیچ پیشنهادی با تیم‌های دیگری نخواهد داد.
تمایل این بازیکن برای بازی در رئال مادرید کلیدی است. مینو رایولا نماینده پوگبا و ارلینگ هالند است و باشگاه رئال در صورت تمایل به یکی از دو خرید، باید با نماینده آنان به توافق برسد. اگر پوگبا می‌خواهد برای رئال مادرید بازی کند، باشگاه مادریدی با حساب آنها مطابقت دارد.
 
تمایل پوگبا کلیدی در جذب احتمالی امباپه برای مادرید
همانطور که روزنامه AS مدعی شده، خرید احتمالی پوگبا می‌تواند به امباپه در تصمیم‌گیری در همان مسیر کمک کند و به بنزما در رئال مادرید بپیوندد. اگر بازیکن فرانسوی بخواهد در سانتیاگو برنابئو بازی کند، مادرید با سایر باشگاه‌ها پیشنهاد نمی‌دهد و فقط به دنبال او می‌رود.
رئال مادرید بعد از بازی فوق العاده این هافبک با فرانسه در لیگ ملت‌ها، علاقه خود را به پوگبا دوباره نشان داد. این هافبک از یوروکاپ در سطح بالایی قرار دارد و در خط میانی منچستریونایتد با برونو فرناندز یک زوج عالی را تشکیل داده است. باشگاه انگلیسی خواهان تمدید وی است اما او می‌داند که اگر بخواهد در پایان قراردادش در جون آینده جدا شود، نمی‌تواند او را حفظ کند.
ایده بازی در رئال مادرید با بنزما می‌تواند به امباپه و پوگبا در تابستان کمک کند. از اول جنوری، این دو بازیکن آزادند که برای هر تیمی مذاکره کرده و قرارداد امضا کنند و اگرچه باشگاه‌های زیادی به آنها علاقه مند هستند، فلورنتینو پرز نیز به اتفاقاتی که ممکن است در بازار نقل و انتقالات رخ دهد توجه خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала