Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ غیبت سه ماهۀ مهاجم اسپانیایی سیتی از میادین

© REUTERSManchester City, Etihad Stadyumu
Manchester City, Etihad Stadyumu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی تایید کرد که «فران تورس» مهاجم اسپانیایی تیمش به دلیل مصدومیت 2 الی 3 ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود
به گزارش اسپوتنیک، فران تورس مهاجم جوان تیم ملی اسپانیا و باشگاه منچسترسیتی، در دیدار نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا مقابل ایتالیا دو گُل زد و تیمش را به فینال رساند. این بازیکن اما بد شانس بود و از ناحیه پای راست دچار شکستگی خفیف شد و با وجود نداشتن شرایط بازی، در فینال برابر فرانسه به میدان رفت که همین موضوع سبب تشدید مصدومیت او شده است.
پس از نائب قهرمانی اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا، اعلام شد که فران تورس یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود اما حالا به صورت رسمی اعلام شد که این بازیکن 2 الی سه ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
این موضوع را پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری قبل از مصاف تیمش برابر برنلی اعلام کرد و گفت که مصدومیت او جدی است.
پپ به خبرنگاران گفت:" متاسفانه فران دو الی سه ماه از میادین به دور خواهد بود اما سایر بازیکنان آماده هستند می‌توانند به میدان بروند.  زینچنکو و گوندوغان به تمرینات برگشته اند و ما از این موضوع خوشحالیم."
تورس در حالی دو ماه از میادین به دور خواهد بود که وی در چند ماه آخر درخشش بسیار خوبی برای تیم ملی و باشگاهش داشت و یکی از ستاره‌های درخشان بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала