Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ پدری تا 2026 امضا کرد + ویدیو/عکس

© REUTERS / Jose Manuel VidalМатч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье
Матч между сборными Словакии и Испании на Евро-2020 в Севилье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
پدری ستاره جوان و آینده دار بارسلونا رسما تمدید قراردادش با بارسلونا را لحظات قبل امضا کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ با اعلام رسمی بارسلونا، پدر ستاره ملی پوش این تیم رسما تمدید قراردادش تا 2026 را امضا کرد که در آن بند فسخ 1 میلیاردی درج شده است.
پس از امضا قرارداد پدری خوان لاپورتا رئیس بارسلونا صحبت کرده و اول پاسخ رئیس سابق این باشگاه را داد و گفت:
"من از آنچه در حال جشن گرفتن آن هستم بسیار هیجان زده هستم و با پاسخ دادن به این س والات نمی‌خواهم غافل شوم. من یک شخص مأیوس را می‌بینم که متوجه بزرگی بلایی است که مرتکب شده و مسئول آن است. من به جزئیات نمی‌پردازم زیرا نمی‌خواهم این لحظه که اینقدر خوب است بیهوده خراب شود."
 
لاپورتا در مورد پدری گفت:
"می‌خواهم او در بارسا بازنشسته شود. او باید بازیکنان بزرگ را دنبال کند. عصای جادویی او را لمس می‌کند. وقتی درباره ژاوی صحبت می‌کنید، آندرس... آنها بهترین دوران حرفه‌ای را در بارسا داشته‌اند."
رئیس بارسا افزود:
"این یک روز تاریخی و یک روز عالی‌ست. پسری که از دوران کودکی از بارسا بود، رویای خود را به حقیقت بدل کرد و او به لطف تلاش، استعداد، به یک فرد بزرگ تبدیل شده است. او از توصیه‌ها پیروی کرده و آموخته، برادر بزرگترش نیز به او کمک کرده است، می بینید که آنها چقدر متحد هستند. ما سرشار از غرور هستیم، بسیار هیجان زده هستیم زیرا می‌دانیم که در یک لحظه تاریخی زندگی می‌کنیم. که امروز هنوز 18 ساله است و به تیم اصلی بارسا رسیده است..."
 
در سوی مقابل پدری که به تازگی تا 2026 به بارسا متعهد شده نیز صحبت کرد و گفت:
"روز بسیار شادی است اما می‌خواهم دوستانم از لا پالما را یادآوری کنم زیرا آنها دوران سختی را پشت سر می‌گذارند. ما در هر چیزی که آنها نیاز دارند کمک خواهیم کرد و آنها به زودی پیش خواهند رفت. من بسیار خوشحالم که تا سال 2026 قرارداد امضا می‌کنم و امیدوارم تعداد بیشتری از این وجود داشته باشد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала