Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیزو گزینه جدی عرب‌ها برای مربیگری نیوکاسل

© REUTERS / Peter Cziborraزین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید Soccer Football - Real Madrid v Manchester United - Super Cup Final - Skopje, Macedonia - 8 August 2017. Real Madrid coach Zinedine Zidane celebrates winning the super cup final with the trophy.
زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید     Soccer Football - Real Madrid v Manchester United - Super Cup Final - Skopje, Macedonia - 8 August 2017. Real Madrid coach Zinedine Zidane celebrates winning the super cup final with the trophy. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
نیوکاسل در حال تهیه فهرستی از نام‌های بزرگ برای جایگزینی استیو بروس روی نیمکت این تیم است و زیدان در صدر لیست قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ نیوکاسل یونایتد در حال تهیه لیست پر زرق و برق از اسامی مربیان خوش نام برای جایگزینی استیو بروس سرمربی تیم است و در لیست یاد شده نام زین الدین زیدان سرمربی سابق رئال مادرید در صدر قرار دارد.
براندن راجرز، آنتونیو کونته و استیون جرارد تنها تعدادی از مربیان فعلی هستند که با نیوکاسل در ارتباط هستند اما مربی فرانسوی از گزینه‌های ترجیحی مالکان جدید است.
به گزارش میرر مالکان جدید نیوکاسل؛ زیدان را برای تبدیل شدن به اولین مربی پروژه بلند پروازانه شان تعیین کرده‌اند اما همان رسانه معتقد است که هر پیشنهادی به دلیل تمایل او برای مربیگری تیم ملی فرانسه از یک گوش خواهد شنید و از گوش دیگر خارج خواهد شد.
با این آخرین تحقیر، همراه با این واقعیت که آنتونیو کونته به احتمال زیاد نیوکاسل را به دلیل برنامه‌های بزرگترش رد می‌کند به نظر می‌رسد که علی‌رغم ثروت جدید آنها، سرخابی‌ها جذب مربیان نخبه را برایشان دشوار می‌کند.
در حال حاضر به نظر می‌رسد نیوکاسل باید با مربیان محلی کم تجربه‌تری همراه شود، زیرا نام فرانک لمپارد و استیون جرارد برای این کار نیز ذکر شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала