Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدری: من بیشتر به پروژه بارسا اهمیت می‌دهم تا بند فسخ

© REUTERS / ALBERT GEAPedri-Messi
Pedri-Messi - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
پدری گونزالس ستاره جوان بارسلونا، در مورد تمدید قرارداد خودش با این باشگاه صحبت کرد و اظهار داشت که بیشتر به فکر پروژه باشگاه است تا مسائل مالی.
به گزارش اسپوتنیک، پدری گونزالس فصل گذشته از لاس‌پالماس به بارسلونا پیوست و درخشش فوق‌العاده او در ترکیب این تیم و تیم ملی اسپانیا، سبب شد تا مورد توجه تمامی‌ تیم‌های مطرح اروپا قرار گیرد.
بارسلونا برای این که بتواند دست سایر تیم‌ها را به این ستاره درخشان کوتاه کند، قرارداد پدری را تمدید کرد و بند آزاد سازی او را افزایش داد.
قرارداد جدید پدری که شام امروز به امضأ رسید و تا سال 2026 اعتبار دارد، دارای بند فسخ 1 میلیارد یورو است.
پس از امضأ این قرارداد پدری اعلام کرد که بیشتر به پروژه بارسا اهمیت می‌دهم تا بند فسخ و از شرایط خودش در تیم راضی است.
پدری در کنفرانس مطبوعاتی تمدید خود توضیح داد: این بند نشان می‌دهد که باشگاه روی من چه چقدر حساب می‌کند. من بیشتر به پروژه باشگاه اهمیت می دهم تا بند فسخ قرارداد. با حضور در این باشگاه آرزو دارم هر فصل همه چیز را ببرم و در هر جام ممکن به قهرمانی برسم."
او ادامه داد:" برای من یک روز بسیار خوشحال کننده است، امیدوارم سال‌ها اینجا باشم، درست است که در حال حاضر لحظه سختی است، اما بارسا بهترین باشگاه جهان است. روزهای خوب برگشت خواهد کرد و به دستاوردهای زیادی دست خواهیم یافت. در حال حاضر به فکر دوستانم در لاس‌پالماس نیز هستم، زیرا آن‌ها نیز دوران سختی را پشت سر می‌گذارند. در نهایت من بسیار خوشحالم که تا سال 2026 قرارداد امضا کردم و امیدوارم سالهای بیشتری طول بکشد."
پدری در حالی قرارداد جدید با بارسلونا بسته است که وی پیشنهادات جذابی دریافت کرده بود و مورد توجه چند باشگاه مطرح قرار داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала