Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پوگبا به بارسلونا پیشنهاد شد

© AP Photo / Clive BrunskilPaul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021
Paul Pogba wheels away after scoring for Manchester United against Burnley on 12 January 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
مینو رایولا مدیر برنامه‌های پُل پوگبا، مؤکل خودش را به باشگاه بارسلونا پیشنهاد کرد و اگر کاتالان‌ها توافق کنند، این هافبک فرانسوی می‌تواند راهی این باشگاه شود.
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
ورزش
هراس منچستریونایتد از جدایی پل پوگبا
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد پُل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد، در پایان فصل با این باشگاه به پایان می‌رسد و تا حالا مذاکرات برای تمدید قرارداد وی از سوی شیاطین سرخ آغاز نشده است.
از سویی هم یونایتد به ماندن پوگبا چندان امیدوار نیست و از همین رو شرایط اورلین شوامنی، هافبک جنگنده و فرانسوی موناکو را زیر نظر دارد و می‌خواهد این بازیکن جوان و آِینده‌دار را جانشین پُل سازد.
به توجه به همین موضوع مینو رایولا مدیر برنامه‌های پُل پوگبا، به دنبال پیدا کردن تیم جدید برای ستاره فرانسوی است و در آخرین مورد وی را به باشگاه بارسلونا پیشنهاد کرده است.
طبق گزارش ESPN، رایولا با آن که از شرایط بد اقتصادی بارسلونا آگاه است، با این هم مؤکل خود را به بلوگرانا پیشنهاد داده و در انتظار پاسخ این باشگاه است.
این در حالی‌ست که این بازیکن با باشگاه‌های یوونتوس و رئال مادرید نیز در ارتباط است و احتمال می‌رود به یکی از این باشگاه‌ها بپیوندد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала