Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام واضح استرلینگ به بارسا؛ آماده ترک سیتی هستم

© REUTERS / Carl RecineSoccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
رحیم استرلینگ مهاجم انگلیسی منچسترسیتی، اعلام کرد که بخاطر این که بیشتر بازی کند، آماده است تا از منچسترسیتی جدا شود.
به گزارش اسپوتنیک، رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی که در سال 2015 از لیورپول به منچسترسیتی پیوست، در چند فصل آخر یکی از مهره‌ها ثابت پپ گواردیولا بود اما این فصل اما به حاشیه رفته و در برنامه‌های سرمربی اسپانیایی جایی نداشته نداشته است.
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.09.2021
ورزش
بارسا در اندیشه جذب استرلینگ
همین موضوع سبب شده تا شایعاتی در مورد وی مطرح شود و رسانه‌های انگلیسی در مورد جدایی احتمالی او در زمستان پیش‌رو صحبت کنند.
باشگاه بارسلونا که تابستان گذشته هم گفته می‌شد نسبت به جذب این بازیگن علاقه‌مند است، در زمستان آینده برای جذب قرضی این ستاره 26 ساله تلاش خواهد کرد.
در همین حال رحیم استرلینگ گفته است که برای بیشتر بازی کردن،  آماده خروج از منچستر سیتی است.
ستاره انگلیسی به رسانه‌های انگلیسی گفته است:" اگر فرصتی وجود داشت تا برای بیشتر بازی کردن به جای دیگری بروم، در حال حاضر مشکلی با انجام چنین کاری ندارم. فوتبال مهم‌ترین چیز برای من است. به عنوان یک بازیکن انگلیسی، تمام آن چه می‌ دانم لیگ برتر است؛ همیشه درون خودم این حس را داشتم که شاید روزی دوست داشته باشم در یک لیگ دیگر بازی کنم تا ببینم چگونه با چالش ها روبرو خواهم شد."
استرلینگ در ادامه افزود:" من اهل شکایت و گلایه نیستم، سعی هم نکرده‌ام موضوع را از چیزی که واقعاً هست، بزرگ‌تر نشان دهم. از دوران کودکی، فوتبال مهم‌ترین مسأله و بزرگ‌ترین خوشحالی در زندگی من بوده است. اگر به دنبال حفظ این احساس خوشبختی در یک سطح خاص باشم، باید به طور مرتب فوتبال بازی کنم. نیاز دارم گلزنی کنم و از بازی خودم لذت ببرم. اگر گزینه‌ای برای رفتن به تیم دیگری برای تصاحب دقایقی بیشتر جهت بازی کردن وجود داشته باشد، من در این مورد آماده هستم."
استرلینگ در حالی این موضوع را بیان کرده است که جام جهانی در پیش است و اگر وی به صورت کامل آماده نباشد، احتمال دارد از سوی ساوت‌گیت به جام جهانی دعوت نشود و همین موضوع ستاره انگلیسی را نگران ساخته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала