Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تحقیق یوفا در مورد قانون آفساید در بازی اسپانیا و فرانسه

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر لیگ ملت های یوفا Жеребьевка Лиги наций УЕФА
لیگ ملت های یوفا Жеребьевка Лиги наций УЕФА - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
جنجالی که گل کیلیان امباپه برابر اسپانیا در دیدار نهایی لیگ ملت‌ها برپا کرده، از نظر قانونی اما برای اکثر افراد قابل درک نیست و همین امر سبب شده تا یوفا در این مورد وارد بحث شود.
به گزارش اسپوتنیک؛ جنجالی که گل کیلیان امباپه در بازی فینال لیگ ملت‌های ارپا برابر فرانسه ایجاد کرده، از نظر اکثر هواداران قابل قبول نیست اما حالا پای یوفا را وسط کشیده تا در مورد تغییر قانون آفساید تحقیق کند.
گل امباپه مقابل اسپانیا در فینال لیگ ملت‌ها غیرقابل تغییر است. در حال حاضر نمی‌توان کاری کرد که این تصمیم لغو شود اما بحث‌های ایجاد شده ممکن است عواقبی برای آینده فوتبال داشته باشد. یوفا همانطور که AS مدعی شده، تصمیم گرفته که تغییرات قاعده آفساید را که باعث تقویت مهاجم پی‌اس‌جی می‌شود مطالعه کند و در نهایت به معنای پیروزی فرانسه باشد.
روبرتو رزتی مدیر داوری یوفا معتقد است که "آنتونی تیلور بر اساس قانون موجود و تفسیر رسمی آن تصمیم درستی گرفت"، زیرا "بازیکن عمداً برای بازی با توپ مداخله کرد و حریف در بازی دخالت نکرد."
با این وجود، رزتی اذعان می‌کند که "این مورد نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد تفسیر فعلی قانون با روح خود قانون که مانع از سوء استفاده هر بازیکن از موقعیت آفسایدش می‌شود، در تضاد باشد." بنابراین او اعلام می‌کند که "موضع یوفا این است که راه‌هایی برای بهبود متن برای انطباق آن با هدف قانون آفساید و روح بازی وجود دارد."
وی گفت:
"من قبلاً با همکارانم از فیفا و IFAB تماس گرفته‌ام و در جلسه بعدی هیئت مشاوره فنی IFAB  در مورد راه حل‌ها بحث خواهیم کرد."
در 27 اکتوبر همه پنل‌های IFAB گرد هم می‌آیند (رزتی از UEFA بخشی از آن است) و آنها مقررات مختلف را بررسی می‌کنند. بازی آفساید، باز هم دست‌ها و همچنین تعهد دروازه‌بانان به هنگام زدن پنالتی یک پا روی خط. تصمیم نهایی در مورد تغییر یا عدم تغییر آن در ماه مارچ خواهد بود. آنها همچنین دوباره در مورد حفظ پنج تغییر یا بازگشت به سه مورد بحث خواهند کرد. و تصویب یا عدم استفاده از VAR "سبک" مینیمالیستی، که برای مسابقات فقیرتر یا با قدرت اقتصادی کمتر است، مانند فوتبال زنان در اسپانیا."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала