Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق سیتی با پولیس جهت مقابله با توهین‌های نژادی آنلاین

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Манчестер Сити"
منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Манчестер Сити - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
من سیتی در میان تنها سه باشگاه برتری، برای همکاری با پولیس جهت کمک به بازیکنان در مقابله با توهین‌های نژادی توافق کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ من‌سیتی در میان تنها سه باشگاه برتری توافق کرد تا در همکاری با پولیس در مقابله با توهین‌های نژادپرستانه آنلاین برای کمک به بازیکنان موافقت کرد.
فقط سه باشگاه منچسترسیتی، برایتون و نورویچ اعلام کرده‌اند که مایلند با پولیس همکاری کنند تا بازیکنان در برخورد با نژادپرستی آنلاین مقابله نمایند.
رئیس کن مارک روبرتز در تابستان در نقش خود به عنوان سرپرست فوتبال شورای ملی پولیس به تمام 92 باشگاه لیگ در لیگ دسته چهار؛ نامه نوشت. اما او از عدم علاقه لیگ برتری‌ها ابراز نگران کرد.
تصور می‌شود که سیتی، مرغ دریایی و قناری تنها سه باشگاه اولیه هستند که گفته‌اند با پولیس همکاری خواهند کرد. توهین آنلاین از یورو 2020 افزایش یافته و باشگاه‌ها اعلام کرده‌اند که برای از بین بردن آن موضع قاطع خواهند گرفت.
اما رابرتز گفت: "ما همه شعارها را می‌شنویم، همه تعهدات را می‌بینیم. اما وقتی سعی می‌کنیم گام‌های مثبتی برای حمایت از بازیکنان و باشگاه‌ها برداریم، به چیزی بیشتر از کلمات نیاز داریم. فقط 49 نفر با پاسخ مثبت برگشتند و تا کنون فقط هشت باشگاه ما را برای کمک به افسران، PFA و Kick Out بیرون آورده تا با بازیکنان صحبت کنیم."
روبرتز در نامه‌اش به باشگاه‌ها گفته که بازیکنان در صورت دریافت توهین نژادی آنلاین نیاز به حمایت بهتری دارند.
وی همچنین گفت که پولیس انگلیس کاملاً متعهد به یافتن و قرار دادن مجرمان در پشت میله‌های زندان است.
او به اسکای نیوز گفت: "ما می‌خواهیم این کار را انجام دهیم اما من فکر می‌کنم این یکی از آن نمونه‌هایی است که همه می‌گویند متعهد هستند و می‌خواهند با آن مقابله کنند. اما ما فرصت می‌دهیم و این اتفاق می‌افتد. این واقعاً ناامیدکننده است و فکر می‌کنم اعداد و ارقام خود گویا هستند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала