Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت تمام قد رونالدو از بنزما؛ کریم شایسته‌ترین فرد برای توپ طلا است + عکس

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
در میان نامزدان دریافت جایزه توپ طلای سال 2021، کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید، گزینۀ مورد نظر رونالدو نازاریوی برازیلی است.
به گزارش اسپوتنیک، اخیراً مجله «فرانس فوتبال» نام‌های 30 نامزد جایزه توپ طلای فوتبال جهان در سال 2021 را اعلام کرد و ستاره‌های مطرح از لیگ‌های مختلف در این فهرست قرار داشتند.
در این میان ستاره‌هایی چون مسی، رونالدو، لواندوفسکی، بنزما و جورجینیو بیشتر از بقیه شانس دارند و رسانه‌های مطرح دنیا چون اکیپ و گُل این بازیکنان را نامزدان اصلی دریافت این جایزه عنوان کرده‌اند.
رونالدو نازاریو ستاره سابق دنیای فوتبال، در میان نامزدان از بنزما حمایت می‌کند و ستاره فرانسوی را مدعی اصلی و مستحق‌ترین فرد برای دریافت این جایزه می‌داند.
وی این موضوع را در فیس‌بوک همگانی کرد و نوشت:" بدون شک، نامزد من برای توپ طلا بنزما است. بهترین مهاجم، سطح باورنکردنی برای 10 سال و بیشترین جایزه. شما فکر نمی‌کنید؟"
رونالدو در حالی از بنزما حمایت کرده است که این بازیکن اخیراً با تیم ملی فرانسه قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شد و در رئال مادرید فُرم بسیار خوبی داشته و در حال حاضر صدرنشین جدول گُلزنان رقابت‌های لالیگا است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала