Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوش خبری برای رئال؛ مصدومیت آلابا جدی نیست

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر داوید آلابا
داوید آلابا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
خوشخبری به اردوی رئال مادرید برگشته زیرا مصدومیت دیوید آلابا جدی نبوده و او می‌تواند در بازی‌های پیش رو در دسترس باشد.
به گزارش اسپوتنیک؛ رئال مادرید انتظار دارد دیوید آلابا با وجود بازی با اتریش با مشکل زانو در بازی 19 اپریل مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان آماده شود.
نگرانی‌های اولیه وجود داشت که علاوه بر از دست دادن بازی‌های اروپایی، حضور آلابا در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا ممکن است در هاله‌ای ابهام قرار بگیرد.
این مدافع همه کاره در آخرین وقفه بازی‌های ملی دو بازی برای کشورش انجام داد و در بازی‌های مقدماتی جام جهانی با جزایر فارو و دانمارک 180 دقیقه بازی کرد.
دیوید آلابا بازیکن اتریشی بایرن مونیخ Austria Russia Soccer - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
ورزش
بحران در خط دفاعی رئال مادرید؛ آلابا و میلیتائو مصدوم شدند
آلابا که پس از پایان قراردادش با بایرن مونیخ در تابستان به عنوان بازیکن آزاد به مادرید پیوست، معلوم است که مشکل زانو را برطرف کرده است.
معاینات پزشکی روز پنجشنبه در مادرید انجام شد و تصور می‌شود که این موضوع جدی نیست.
در واقع اعتقاد بر این است که این مصدومیت چیزی بیش از یک ضربه سنگین نیست که باید به او اجازه دهد وقتی تیم کارلو آنچلوتی روز سه شنبه به میدان رفت مقابل شاختار به میدان برود.
یک نکته مثبت برای رئال این است که آنها مجبور نیستند هیچ یک از بازیکنان ملی پوش خود را به تیم اصلی در سانتیاگو برنابئو برگردانند.
این به این دلیل است که دیدار آنها با باشگاه اتلتیک که قرار بود آخر هفته برگزار شود، به دلیل دیر انجام مسابقات مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی به تعویق افتاد.
آلابا تا 19 اکتوبر فرصت دارد تا خود را برای انجام رقابت آماده کند و آنچلوتی مشتاق است که او را در بازی مسافرتی در اوکراین در ترکیب‌اش داشته باشد.
در صورت غیبت که در حال حاضر بعید به نظر می‌رسد رئال امیدوار است که بازیکن 29 ساله خود را برای دیدار با حریفان قدیمی بارسا در نیوکمپ در 24 اکتوبر در اختیار داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала