Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ظهور استعداد ناب دیگر در برازیل؛ ترکیبی از استعداد و آموزه‌های بیلسا + عکس

© REUTERS / Marko Djurica Soccer Football - World Cup - Group E - Brazil vs Switzerland - Rostov Arena, Rostov-on-Don, Russia - June 17, 2018 Switzerland's Steven Zuber scores their first goal
Soccer Football - World Cup - Group E - Brazil vs Switzerland - Rostov Arena, Rostov-on-Don, Russia - June 17, 2018 Switzerland's Steven Zuber scores their first goal - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
در پیروزی 1-4 برازیل برابر اروگوئه، هواداران سلسائو شاهد درخشش ستارۀ بودند که زیر نظر مارسلو بیلسا در لیدز یونایتد پرورش یافته و توانایی‌های فوق‌العاده است.
به گزارش اسپوتنیک، بامداد امروز تیم ملی برازیل در ورزشگاه آرنا آمازونیا، میزبان تیم ملی اروگوئه در چهارچوب رقابت‌های مقدماتی راهیابی به جام جهانی 2022 قطر، در منطقۀ آمریکای جنوبی بود و سلسائو موفق شد در این دیدار به برتری 1-4 برسد.
در این دیدار هواداران برازیل در کنار درخشش نیمار، مات‌ومبهوت یک ستاره با استعداد و توانایی‌های فوق‌العاده‌اش شدند و از دو گُل رافائل دیاس بلولی ملقب با رافینیا، لذت بردند.
این ستاره 24 ساله که در لیدز یونایتد بازی می‌کند و در اکتوبر سال 2020، با مبلغ 18 میلیون یورو از رنس به سفیدپوشان ملحق شد، زیر نظر مارسلو بیلسا به شگوفایی رسیده است. وی نه تنها که هواداران برازیل و لیدز را متحیر ساخته است، بلکه مورد توجه همۀ هواداران فوتبال قرار گرفته و همه از او تحسین می‌کنند.
این بازیکن جوان که در لیگ برتر انگلیس نیز درخشش خوبی داشته و توانسته در 7 بازی 3 گُل به ثمر برساند، در حال حاضر 32 میلیون یورو ارزش دارد و تا ماه جون سال 2024 با لیدز یونایتد متعهد است.
لیورپول در حال حاضر تنها مشتری این بازیکن جوان است و به عنوان جانشین هموطن فیرمینو شناخته می‌شود، اما در خشش او در تیم ملی و باشگاه سبب خواهد شد تا مشتریان زیادی پیدا کند و برای این استعداد ناب، شاهد جنگ غول‌های اروپا باشیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала