Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لینگارد در آستانه خروج از یونایتد

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر لینگارد
لینگارد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
جسه لینگارد برای حفظ جایگاه ملی و حضور در جام جهانی قطر، در آستانه خروج از منچستریونایتد قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک؛ جسه لینگارد ستاره انگلیسی منچستریونایتد در آستانه خروج از اولدترافورد قرار دارد.
او یک پیشنهاد قرارداد را رد کرد و یونایتد هنوز پیشنهاد دیگری نداده است. بارسلونا و میلان دو مورد از چندین باشگاه هستند که علاقه خود را ثبت کرده‌اند.
رسانه‌ی ESPN مدعی شده‌اند که جسه لینگارد به دنبال نزدیک شدن به پایان قراردادش با منچستریونایتد نزدیک شده و مورد توجه بارسلونا و میلان قرار دارد.
لینگارد وارد آخرین سال قراردادش شده و می‌تواند از 1 جنوری پیش از انتقال رایگان احتمالی تابستان آینده با باشگاه‌های خارج از انگلیس مذاکره کند.
بارسلونا و میلان از جمله باشگاه‌هایی هستند که وضعیت را زیر نظر دارند و لینگارد آماده انتقال به اسپانیا یا ایتالیا است زیرا او قدم بعدی در حرفه‌ی خود را ترسیم کرده است.
فرصتی که برای انتقال رایگان یک بازیکن باتجربه از انگلیس در زمانی که محدودیت مالی به دلیل همه گیری ویروس کرونا وجود دارد، لینگارد را به چشم انداز جذابی برای تعدادی از باشگاه‌های برتر اروپا تبدیل کرده است.
لینگارد پیش از این پیشنهاد یونایتد را به دلیل نگرانی‌هایی مبنی بر عدم دستیابی به فرصت‌های کافی برای حفظ جایگاه‌اش در تیم ملی زیر نظر گرت ساوتگیت در انگلیس با نزدیک شدن به جام جهانی 2022 رد کرده و از یونایتد تا هنوز پیشنهاد تازه‌ای دریافت نکرده است.
وعده فوتبال منظم تیم اصلی نقش مهمی در هر تصمیمی خواهد داشت که لینگارد در مورد آینده‌اش می‌گیرد و این بازیکن 28 ساله مصمم است که در تیم ملی انگلیس در قطر حضور داشته باشد. او در آخرین تیم ساوت گیت دعوت شد و شنبه در جریان پیروزی 5-0 مقابل آندورا 73 دقیقه بازی کرد.
لینگارد در این فصل دو گل در لیگ برتر به ثمر رسانده - از جمله پیروزی فوق العاده در وستهام یونایتد در ماه سپتامبر - با وجود اینکه در سه بازی به عنوان بازیکن تعویضی تنها به 45 دقیقه حضور یافت. او همچنین از نیمکت بیرون آمد و هدف حیاتی کریستیانو رونالدو را برای پیروزی 2-1 مقابل ویارئال در لیگ قهرمانان اروپا رقم زد.
فُرم خوب او پس از دوران قرضی درخشان وستهام در فصل گذشته ادامه داشت و طی آن 9 گل در 16 بازی به ثمر رساند و به عنوان بازیکن ماه اپریل لیگ برتر انگلیس انتخاب گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала