Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش گواردیولا به درخواست جدایی استرلینگ

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - "Бавария"
پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч ЦСКА - Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
عضو شوید
پپ گواردیولا اعلام کرد که اگر رحیم استرلینگ در منچسترسیتی خوشحال نیست، می‌‍تواند به تیمی که دوست دارد برود.
به گزارش اسپوتنیک، رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی منچسترسیتی، در این فصل از سوی پپ گواردیولا زیاد به بازی گرفته نشده است و از وضعیت خودش در این باشگاه راضی نیست.
Soccer Football - Champions League - Manchester City vs Feyenoord - Etihad Stadium, Manchester, Britain - November 21, 2017 Manchester City's Raheem Sterling in action  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2021
ورزش
پیام واضح استرلینگ به بارسا؛ آماده ترک سیتی هستم
این ستاره 26 ساله که تا ماه جون سال 2023 با سیتیزن‌ها قرارداد دارد، امروز به صورت علنی اعلام کرد که اگر در تیم دیگری فرصت فیکس بازی کردن به او میسر شود، تصمیم به ترک سیتی خواهد گرفت و آماده است تا در لیگ دیگر به ماجراجویی‌اش ادامه دهد.
حالا پپ گواردیولا سرمربی سیتی به درخواست جدایی استرلینگ واکنش نشان داده و در نشست خبری قبل از مصاف با برنلی گفته است که حضور ثابت هیچ بازیکنی را تضمین کرده نمی‌تواند و اگر رحیم خوشحال نیست، می‌تواند برود.
وی در این مورد گفت:" من و باشگاه از مصاحبه‌ای او اطلاعی نداشتم. او بازیکن مهمی برای ما است و دیر یا زود به او بازی می‌رسد. من به هیچکس وعده حضور در ترکیب ثابت را نداده‌ام و همیشه گفته‌ام که بازیکن باید در زمین حرف بزند.  ریاض محرز، ژسوس و برخی دیگر از بازیکنان دیگر هم زیاد بازی نمی‌کند ولی گلایه ای ندارد. اگر استرلینگ و هر کسی راضی نیست، حق دارد برای خود و خانواده‌اش بهترین تصمیم را بگیرد. خودم بازیکن بوده‌ام و کاملا این موضوع را درک می‌کنم."
گواردیولا در حالی به جدایی استرلینگ رضایت نشان داده است که این بازیکن شدیداً مورد توجه بارسلونا قرار دارد و کاتالان‌ها خواهان قرض گرفتن او در زمستان هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала