کلوپ ویدیو

بازگشت نوکیا 6310 در 20 سالگی با طراحی جدید

عضو شوید
نوکیا بعد از گذشت 20 سال نسخه جدیدی از گوشی نوستالژیک نوکیا 6310 معروف به «پاره آجر» را با باتری و نمایشگر بهبودیافته و کماکان به همراه بازی معروف «مار» ( Snake) به بازار عرضه کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیجیاتو، از جمله تغییرات قابل توجه این نسخه می‌توان به نمایشگر کوچک 2.8 اینچی اشاره کرد که البته در مقایسه با نمایشگر 1.8 اینچی نسخه اصلی ارتقا پیدا کرده است.
همچنین وضوح پیکسل نمایشگر این گوشی اکنون 320x240 پیکسل که در مقایسه با گوشی عرضه شده در سال 2001 (120x160 پیکسل) بهبود پیدا کرده است.
در توضیحات وب‌سایت نوکیا آمده است:
نوکیا 6310 جدید ظاهر و طراحی بسیار پرطرفدار نسخه اصلی را حفظ کرده و آن را با برخی موارد جدید مانند نمایشگر بزرگتر خمیده، خوانایی و دسترسی بهتر به روز می‌کند.
علاوه بر مجموعه‌ای از ویژگی‌های کلاسیک که می‌شناسید و آن‌ها را دوست دارید: یک رادیو FM بی سیم، یک باتری قابل توجه که می‌تواند هفته‌ها شما را از چارچ کردن راحت کند و مار کلاسیک را فراموش نکنید. همه این ویژگی‌های در یک بدنه محکم [ساخته شده از پلی‌کربنات] جمع‌آوری شده است، بنابراین نوکیا 6310 یک گوشی آشنا برای دنیای مدرن محسوب می‌شود.
این گوشی در سه رنگ مشکی، زرد و سبز تیره و گزینه‌هایی با 16 مگابایت رم و 8 مگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه خواهد شد. علاوه بر گوشی جدید نوکیا از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند.
بهترین نکته در مورد نسخه جدید نوکیا 6310 این است که برچسب قیمت 82 دالری را به همراه دارد که از سایر گوشی‌های موجود در بازار موبایل بسیار ارزان‌تر است. هرچند به عقیده برخی افراد این گوشی باید با ظاهر کاملا متفاوت و ویژگی‌های بیشتری روانه بازار می‌شود، اما کاربران اینترنت بیش از حد از عرضه این گوشی هیجان‌زده هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала