Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آغاز دوبارۀ مذاکرات بارسا با ستاره چند کاره برای تمدید قرارداد

© AP Photo / Manu FernandezBarcelona's Sergi Roberto, left, challenges for the ball with Roma's Daniele de Rossi during a Champions League quarter-final, first leg soccer match between FC Barcelona and Roma at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 4, 2018
Barcelona's Sergi Roberto, left, challenges for the ball with Roma's Daniele de Rossi during a Champions League quarter-final, first leg soccer match between FC Barcelona and Roma at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, April 4, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
بارسلونا مذاکرات برای تمدید قرارداد با سرجی روبرتو را آغاز کرده است و احتمال می‌رود این بار طرفین به توافق دست یابند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد سرجی روبرتو در پایان فصل با بارسلونا به پایان می‌رسد و این باشگاه تلاش دارد تا این بازیکن چند کاره را حفظ کند.
سرجیو روبرتو مدافع بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2021
ورزش
آیا روبرتو به روزهای پایانی در نیوکمپ رسیده؟
طرفین چندی قبل به توافق نهایی برای تمدید دو ساله دست یافته بودند اما یک شبه همه چیز به هم ریخت و مذاکرات بارسا با این بازیکن متوقف شد.
براساس گزارش مارکا، مشکل اصلی در مذاکرات بارسا با روبرتو، بحث پول و دستمزد بود. در توافق اولیه باشگاه می‌خواست سرجی روبرتو 50 درصد از دستمزدش را کاهش دهد و قروضی که بالای باشگاه دارد، برای چند سال بعد موکول کند، اما سرجی آن را نپذیرفت و توافق به هم خورد.
حالا همه چیز به حالت اولیه برگشته است و قراراست طرفین 15 روز مذاکره کنند تا ببیند که آیا شرایط جدید برای تمدید محقق خواهد شد یا خیر. آلمانی مدیر ورزشی باشگاه در کنفرانس تمدید قرارداد پدری تایید کرد که با توجه به شرایط مالی باشگاه تمدید با بازیکنان دشوار است چون آن ها باید دستمزد خود را به طور قابل ملاحضۀ کاهش دهند.
انتظار می‌رود روبرتو با خواسته‌های باشگاه توافق کند زیرا او کاپیتان سوم بارسلونا است و به دلیل این که یکی از رهبران تیم محسوب می‌شود، باید قربانی بدهد و از خواسته‌های خود بخاطر باشگاه بگذرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала