Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستاره‌ای خستگی ناپذیر؛ حضور گریزمن در 92 درصد از بازی‌ها

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSAtletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019.
Atletico Madrid's French forward Antoine Griezmann controls the ball during the Spanish league football match between Club Atletico de Madrid and Valencia CF at the Wanda Metropolitano stadium in Madrid on April 24, 2019. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
توانایی‌های آنتوان گریزمن فوق‌العاده است زیرا وی در 92 درصد از بازی‌های تیم‌هایش به میدان رفته است و استراحت آنچنانی نداشته است.
به گزارش اسپوتنیک، فوتبال ورزش بسیار سنگین است و بازیکنان گاه‌گاهی به بخاطر خستگی نیاز به استراحت دارند و مربیان به همین دلیل در برخی بازی‌ها به بعضی از ستاره‌های تیم شان استراحت می‌دهند تا دوباره به آمادگی کامل دست یابند و بدرخشند.
گریزمن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.09.2021
ورزش
عملکرد بسیار ضعیف گریزمن در اتلتیکومادرید
برخی ستاره‌ها اما استراحت نمی‌کنند و یا هم کمترین استراحت را در میان بازیکنان تیم می‌داشته باشند. یکی از نمونه‌های چنین بازیکنانی، آنتوان گریزمن ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید است که در 92 درصد از بازی‌های تیم‌هایش به میدان رفته است و استراحت نداشته است.
این ستاره فرانسوی 568 بازی از 615 بازی تیم هایش را در لالیگا سانتاندر به میدان رفته که در مجموع 92 درصد می‌شود.
این تعداد بازی‌های رئال سوسیداد، اتلتیکو مادرید و بارسلونا بوده و بازی‌هایی را که ستاره فرانسوی از دست داده است، اکثراً به دلیل مصدومیت و یا هم محرومیت بوده است.
در همین حال، مهاجم فعلی اتلتیکو در 7 سالی که برای فرانسه بازی می کند، از زمان اولین بازی در سال 2014، 100 بازی برای خروس‌ها انجام داده است و تنها 4 بازی را به دلیل مصدومیت از دست داده است.
در بیش از یک دهه، مهاجم فرانسوی فقط سه مصدومیت داشته است که در اولین مورد او به مدت 4 روز از میادین بود اما هیچ بازی را  دست نداد.
این بازیکن برای دومین بار در فصل 2017-2018، مصدوم شد و سه بازی را از دست داد و نوبت سون ستاره فرانسوی در بارسلونا مصدوم شد و 9 بازی را از دست داد.
با این حال گریزمن بیش از 50 بازی در هر فصل انجام داده که نشان دهنده آمادگی بدنی بالای او است و هر زمانی که تیم به او نیاز داشته، او در خدمت مربی و تیم بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала