Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اعتراف تلخ ستاره یونایتد: بد بازی می‌کنیم

© AP PhotoManchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season
Manchester United's Paul Pogba, Marcus Rashford and Jesse Lingard react to defeat to Cardiff in the last game of the season - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2021
عضو شوید
پُل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد پس از شکست برابر لسترسیتی، اعتراف کرد که آن‌ها مدت‌ها است بد بازی می‌کنند.
پوگبا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2021
ورزش
هراس منچستریونایتد از جدایی پل پوگبا
به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد در هفته هشتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4 بر 2 در ورزشگاه کینگ پاور مغلوب لستر سیتی شد تا برای چهارمین هفته در کسب پیروزی ناکام بماند.
پس از این شکست پُل پوگبا ستاره فرانسوی یونایتد که عملکرد ضعیفی برابر روباه‌ها داشت، اعتراف کرد که او و هم‌تیمی‌هایش در چند هفته آخر به اندازه‌ای کافی خوب نبوده‌اند و باید تغییر مثبت کنند.
او گفت:" حق ما شکست برابر لسترسیتی بود. حقیقت را بگویم ما مدت زیادی می‌شود که بازی خوبی به نمایش نمی‌گذاریم و در این  مدت نتواستیم مشکل اصلی تیم را پیدا کنیم. ما در بازی گُل‌های بسیار ساده و احمقانه دریافت می کنیم. ما باید عملکرد بهتری داشته باشیم و با غرور بیشتری در ترکیب منچستریونایتد حاضر شویم. ما باید تغییر مثبت کرده و راه حل برای تغییر این شرایط پیدا کنیم."
پوگبا در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده است که یونایتد در شش بازی آخر خود سه شکست، یک تساوی و یک پیروزی کسب کرده و عمکرد خوبی نداشته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала